|
کدخبر: 313444

فضای سبز/بوستان منظقه ای/شهر تهران

افزایش سرانه فضای سبز درتهران/ ۴۲ بوستان محله ای مورد بهره برداری قرار گرفت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» خبر داد و گفت: ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا سه ماه آینده در سطح شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید.

جامعه افزایش سرانه فضای سبز درتهران/ ۴۲ بوستان محله ای مورد بهره برداری قرار گرفت

حسین نظری گفت: برای افزایش سرانه فضای سبز در شهر تهران ۴۲ بوستان محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا ۳ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: تعداد ۴۲ بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای شامل ۲۲بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و ۲۰ بوستان مادر و کودک در مناطق ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۸- ۱۰-۱۲- ۱۳-۱۶- ۱۷-۱۹- ۲۰- ۲۱ و ۲۲ تا پایان امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه احیاء و ساماندهی رود دره فرحزاد، گفت: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری تهران محسوب می شود که در شهرداری های مناطق ۲ و ۵ واقع شده است. در روند پیشرفت فیزیکی این پروژه معارضات ملکی وجود دارد که در حال مذاکره جهت رفع معارضین موجود در این پروژه هستیم.

نظری در ادامه افزود: فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» به مساحت ۴۵هکتار است که ان شاالله تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: این پروژه تاکنون بیش از ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید در موعد مقرر افتتاح و برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، فاز بعدی پروژه «رود دره فرحزاد» نیز در حال طراحی برای اجراست.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها