|
کدخبر: 311543

خیانت بزرگی که طلافروش مشهور را با خاک یکسان کرد

فرمانده انتظامی کرمان گفت: ماموران پر تلاش پلیس آگاهی در پی دریافت خبری با موضوع وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و خوشبختانه با بررسی سرنخ های موجود خیلی زود هم به نتیجه رسیدند.

جامعه خیانت بزرگی که طلافروش مشهور را با خاک یکسان کرد

سردار فرشید، فرمانده انتظامی کرمان گفت: ماموران پر تلاش پلیس آگاهی در پی دریافت خبری با موضوع وقوع سرقت حجم زیادی طلا از یک طلافروشی، تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند و خوشبختانه با بررسی سرنخ های موجود خیلی زود هم به نتیجه رسیدند.

 با بررسی های ماموران مشخص شد فردی که در این طلافروشی به عنوان شاگرد مشغول کار بوده با سوء استفاده از حسن اعتماد صاحب مغازه به تدریج ۲ کیلو طلا را از این محل خارج کرده که در این رابطه طلاها به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال کشف و پیجویی های بعدی برای بازگرداندن بخش باقیمانده این حجم طلا نیز در دست انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این خصوص یادآور شد: توصیه پلیس به این صنف مهم و البته به همه اصناف و بازاریان این است که ضمن تجهیز محل کسب و کار خود به تجهیزات پایش تصویری و همین طور سامانه مها حتما نسبت به افرادی که به صورت دائم و موقت در مغازه خود به کار می گیرند نیز شناخت و اطمینان لازم را کسب کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها