|
کدخبر: 311444

جزئیات دعوای دسته جمعی در خراسان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه حضور پلیس به یک نزاع و درگیری دسته جمعی پایان داد، گفت: شش نفر از عاملان اصلی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در حاشیه شهر زیارت دستگیر شدند.

جامعه جزئیات دعوای دسته جمعی در خراسان

سرهنگ حسن صالحی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با اشاره به اینکه حضور پلیس به یک نزاع و درگیری دسته جمعی پایان داد، گفت: شش نفر از عاملان اصلی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در حاشیه شهر زیارت دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر زیارت شیروان، بلافاصله گشت انتظامی پاسگاه زیارت به محل وقوع اعزام شدند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که اختلافات ملکی سبب وقوع این نزاع و درگیری دسته جمعی شده بود، ادامه داد: با حضور به موقع گشت انتظامی، این درگیری به پایان رسید.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲۱ تبعه بیگانه در شیروان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان همچنین از دستگیری ۲۱ نفر تبعه بیگانه غیرمجاز که به صورت مخفیانه در سطح شهرستان تردد می کردند، خبر داد.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی در حین اجرای ماموریت های خود، متوجه حضور تعدادی تبعه بیگانه که به صورت مخفیانه و غیر قانونی در سطح شهرستان تردد می کنند، بلافاصله به سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه ماموران محل دقیق تردد این افراد را شناسایی کردند، افزود: اتباع بیگانه غیر مجاز که توسط سه دستگاه خودرو قصد رفتن به مشهد مقدس را داشتند، توسط ماموران در میدان امام علی (ع) دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیروان با تاکید بر اینکه در همین رابطه ۲۱ نفر تبعه غیر مجاز دستگیر و جهت ترد از کشور به اردوگاه مشهد مقدس تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: خودروهای مورد اشاره توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ صالحی با تاکید بر اینکه حضور این افراد خطر امنیتی برای کشور را به دنبال خواهد داشت، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از حضور این افراد در سطح شهرستان بلافاصله موضوع را به سرعت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها