|
کدخبر: 310192

دستگیری سارقان حرفه ای در پوشش راننده

رئیس پلیس آگاهی استان همدان ازشناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای که در پوشش راننده و مسافر خودروی عمومی اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی اسد بیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت پوشش راننده و مسافر تاکسی نما در شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: سارقان با یک دستگاه خودرو تاکسی سرقتی دارای پلاک جعلی متعلق به خودروهای ناوگان عمومی با پرسه زنی در داخل شهر، خانم هایی که دارای طلا و جواهر غیر متعارف و نمایان به همراه داشته را شناسایی و آنها را سوار و در یک فرصت مناسب با تهدید و ارعاب اقدام به سرقت طلاجات آنها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در ادامه بیان داشت: در همین راستا کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات شبانه روزی پلیسی توانستند متهمین را که ۳ نفر مرد و یک نفر زن بودند در یکی از استان های هم جوار شناسایی ، و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ اسدبیگی افزود: متهمان در تحقیقات فنی پلیس، به ۲ فقره سرقت در همدان و سرقت ۳ دستگاه خودرو در تهران و جعل پلاک خودرو و سرقت ۳ جفت پلاک خودرو در تهران و سنندج و یک فقره سرقت دیگر در شهرستان سنقر اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: همشهریان محترم از به همراه داشتن زیورآلات نامتعارف جدا خودداری نموده و هنگام استفاده از خودروهای عمومی به آرم و علائم آن توجه و از سوار شدن در خودروهای که شیشه های دودی دارند، پرهیز کنند.

منبع: جام جم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها