|
کدخبر: 310115

موج دستگیری‌ها به معدن رسید/ خطر بیخ گوش این افراد

رئیس کل دادگستری استان ۲۵ مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بازدید میدانی مجدد از معادن سیلیستن طرود از توابع شاهرود که هفته گذشته انجام شده دستور داده شد، با افزایش گشت‌های مشترک، حفاران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شوند.

جامعه موج دستگیری‌ها به معدن رسید/ خطر بیخ گوش این افراد

محمدجعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان ۲۵ مهرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بازدید میدانی مجدد از معادن سیلیستن طرود از توابع شاهرود که هفته گذشته انجام شده دستور داده شد، با افزایش گشت‌های مشترک، حفاران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا هفت نفر حفار غیرمجاز، شناسایی و به دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود اعزام و پس از تفهیم اتهام روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: تا پاکسازی کامل این منطقه از وجود دلالان و حفاران غیرمجاز، استقرار گشت‌های بازرسی محسوس و نامحسوس ادامه دارد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: تمامی اماکن نگهداری غیرمجاز ماده معدنی سیلیستن در طرود شاهرود، شناسایی و توقیف و با مالکان چنین اماکنی برخورد قانونی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: چنانچه در روند صیانت و حفاظت از انفال آن منطقه، سهل انگاری از سوی هریک از مسئولین مربوطه اقدام شود، برابر با موازین قانونی برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا- برداشت غیرمجاز ماده معدنی سیلیستن و ریزش معدن چندی پیش منجر به مرگ یک جوان ۳۰ ساله در طرود شاهرود شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها