|
کدخبر: 309755

قاتل خطرناک دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه راننده کامیون حامل بار حنا اهل استان یزد در محور دلگان به ایرانشهر در مهر ماه سال گذشته، ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند.

جامعه قاتل خطرناک دستگیر شد

سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مسلحانه راننده کامیون ۵۵ ساله توسط کاراگاهان پلیس در شهرستان دلگان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل مسلحانه راننده کامیون حامل بار حنا اهل استان یزد در محور دلگان به ایرانشهر در مهر ماه سال گذشته، ماموران بلافاصله به محل مربوطه اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا با اقدامات حوزه تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد مقتول، راننده یک دستگاه کامیون ترانزیتی حامل بار حنا بوده است که بنا به احتمالات اولیه توسط چند نفر به انگیزه سرقت، به صورت مسلحانه به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه با انجام تحقیقات میدانی و همچنین اقدامات اطلاعاتی و پی جویی های پلیسی بعدی هویت عامل این قتل مشخص و این متهم در یکی از نقاط روستایی شهرستان دلگان دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

سردار" جلیلیان" بیان داشت: این متهم در بازجویی های اولیه به انجام این قتل مسلحانه به قصد سرقت بار کامیون با همدستی دو نفر دیگر  اعتراف و نیز طی استعلام بعمل آمده متهم دارای سابقه سرقت و شرارت های متعددی بوده که در نهایت به چندین فقره تیراندازی و قدرت نمایی و سرقت های دیگر در سطح شهرستان اعتراف کرده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها