|
کدخبر: 308952 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران؛

پروژه شهید بروجردی ترافیک را کاهش می دهد

مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران، توضیحاتی را درباره افتتاح‌ فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی ارائه داد.

جامعه پروژه شهید بروجردی ترافیک را کاهش می دهد

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی و ترافیک منطقه ۱۸ اظهار کرد: رفع دغدغه هایی که از سالهای گذشته، برای شهروندان وجود داشت و دارد، از مهمترین اهداف مدیریت شهری این دوره است. با گشایش این قطعه از بزرگراه، مسیر ترافیکی تندروها از تقاطع بزرگراه آزادگان در سطح صفر آغاز شده و در محدوده ۴۵ متری کن به سطح منفی ۱ منتقل خواهد شد و در ادامه قبل از بلوار الغدیر مجددا به سطح صفر باز می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: احداث این بزرگراه، علاوه بر تکمیل قطعه‌ای از این رینگ داخلی و امکان اتصال شمالی‌ترین نقطه تهران به فرودگاه امام خمینی(ره) در آینده سبب تسهیل دسترسی بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه به بازار آهن، حذف تردد خودروهای سنگین از معابر منطقه ۱۸ و کاهش بار ترافیک در محلات اطراف خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طول  حدود ۴ کیلومتری بزرگراه شهید بروجردی، تاکید کرد: جهت احداث این قطعه از بزرگراه شهید بروجردی ۸۲ معارض ملکی شناسایی و رفع شد که از این بین ۵ ملک درشت دانه و مابقی در ابعاد کوچکتر بود واساسا با رفع این معارضین مجموعا ۱۴۸ هزار متر مربع زمین برای اجرای این پروژه آزادسازی شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها