|
کدخبر: 308939 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و هشتاد و‌ یکمین جلسه شورای شهر تهران

واگن ها در این تاریخ به تهران می رسند

رئیس شورای شهر تهران، درحاشیه این جلسه در ارتباط با بحث خرید واگن و راه اندازی ایستگاه های جدید مترو، توضیحاتی را ارائه کرد.

جامعه واگن ها در این تاریخ به تهران می رسند

مهدی چمران در حاشیه برگزاری این جلسه اظهار کرد: امیدواریم تا ۱۴ ماه آینده شاهد ورود اولین گروه واگن به تهران باشیم و با این اقدامات بتوان استفاده از وسایل شخصی را کاهش داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: راه اندازی ایستگاه‌های مترو در روزهای پیش رو، خرید اتوبوس و واگن و افتتاح بزرگراه ها از جمله اقدامات موفق شهرداری برای رفع مشکلات است.

وی افزود: مشکلات شهر باید با مردم در میان گذاشته شود؛ هرچند آن را حس می‌کنند اما باید به کمک آنها به راه حل بپردازیم و در مدیریت شهری حداکثر توان خود را به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه تهران مثل شهرهای کوچک شمال نیست که بتوان سریع تفکیک از مبدا را انجام داد، گفت: از سخنان وزیر کشور استقبال می کنیم و می دانیم که شهرداری پیگیر این طرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار است ورزشگاهی در شهر آفتاب ساخته شود و شهرداری در هر جایی که بتواند کمک کند، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

چمران در خصوص اقدامات انجام شده در راستای حل وفصل معضل ترافیک نیز گفت:  هنوز طرح جدید ترافیک به شورا ارسال نشده است و کار تخصصی این طرح به اتمام نرسیده تا به شورا ارسال شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها