|
کدخبر: 306698

استاد دانشگاه تهران فوت کرد

رئیس دانشگاه تهران در این پیام درگذشت دکتر مصطفی علیمیری را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده کارآفرینی تسلیت گفت.

جامعه استاد دانشگاه تهران فوت کرد

سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در  این پیام درگذشت دکتر مصطفی علیمیری را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده کارآفرینی تسلیت گفت.

متن پیام دکتر رئیس دانشگاه تهران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

همزمان با سالروز رحلت رسول مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، همکار دانشگاهی جناب آقای دکتر مصطفی علیمیری که همواره به حسن خلق، مهرورزی، امانتداری و صداقت شهره بوده و در مکتب عشق به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام پرورده شده بود، به سوی پرودگار عالمیان پر کشید.

فقدان دکتر مصطفی علیمیری به عنوان یک معلم دلسوز که به پویایی و تحرک‌آفرینی علمی در عین فروتنی و سعه صدر، و حفظ روحیه نقادی در عین اخلاق‌مداری معتقد و پایبند بود، موجب تاثر اینجانب گردید.

ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت آن مرحوم را به خانواده داغدارشان و جامعه دانشگاهی به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشکده کارآفرینی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها