|
کدخبر: 306257

کشف محموله لباس قاچاق

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل بیش از ۵ هزار ثوب البسه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در ارومیه، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان"، از ورود محوله البسه قاچاق به شهر ارومیه از مسیر جاده انهر مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی در نهایت ۲ دستگاه خودرو شناسایی و توقیف شدند، گفت: در بازرسی از خودرو‌های مذکور تعداد ۵ هزار و ۲۷ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان ضمن بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی محموله مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها