|
کدخبر: 304356

کشف لوازم خانگی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف بیش از ۵۰۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شورآباد شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری لوازم خانگی خارجی قاچاق در انباری در شور آباد، حمزه آباد، کوچه مدرسه تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای وانت به بازار ارسال می‌نماید.

سرهنگ بهرامی افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک انبار عمومی بوده که مشاهده می‌نمایند مقادیری فر برقی، اجاق گاز، هود در محل دپو که و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل ۱۹۶ دستگاه فر برقی، ۲۶۹ دستگاه اجاق گاز، ۴۶ دستگاه هود ساخت کشور ایتالیا بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرایم متوجه رانندگان می‌شود.

وی لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها