|
کدخبر: 303082

کترینگ آتیسا و مزایای سفارش غذا سازمانی

جامعه کترینگ آتیسا و مزایای سفارش غذا سازمانی

ما در کترینگ آتیسا از جمله غذاهای ایرانی خوشمزه، به تیهه غذا سازمانی رژیمی از جمله سالاد های متنوع و میان وعده های رژیمی مشغول هستیم. این غذاها با مجرب ترین کادر آشپزی انجام میشود.

چرا باید یک کترینگ  مانند کترینگ آتیسا را انتخاب کنید؟

1.برنامه ریزی یک رویداد را آسان تر می کند

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید به استخدام یک شرکت پذیرایی فکر کنید. با این حال، یکی از اصلی ترین آنها این است که زندگی شما را ساده می کند.

امروزه بیشتر مردم زندگی پرمشغله ای دارند. یعنی وقت آزاد زیادی ندارند. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که فشار بیشتری به بشقاب خود وارد کنید. خوشبختانه، لازم نیست نگران این مشکل باشید. وقتی یک سرویس پذیرایی را استخدام می کنید، آنها همه چیز را اداره می کنند. لازم نیست نگران آنچه قرار است در رویداد شما ارائه شود باشید. استخدام یک شرکت پذیرایی به شما این امکان را می دهد که از رویداد خود بدون احساس استرس لذت ببرید. شما فقط روی این تمرکز کنید که مطمئن شوید همه سرگرم می شوند!

وقتی با یک کترینگ کار می کنید، آنها می توانند کل منوی رویداد شما را برنامه ریزی کنند. این به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران به خاطر سپردن غذاهایی باشید که باید آماده کنید و سپس در طول روز صرف پختن و سرو آن غذاها شوید.

2. باعث صرفه جویی در زمان می شود

هنگامی که یک کترینگ استخدام می کنید، مجبور نخواهید بود خودتان هیچ وعده غذایی تهیه کنید. همچنین از خرید مواد غذایی اجتناب خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و استراحت کنید، در حالی که حرفه ای ها مراقب همه چیز هستند.

شما نیازی به آشپزی، شستن ظروف یا تمیز کردن ندارید. همه اینها توسط شرکت کترینگ انجام می شود.

به جای تلاش برای کشف چگونگی ایجاد یک رویداد شگفت‌انگیز، می‌توانید در حالی که یک حرفه‌ای این کار را برای شما انجام می‌دهد، استراحت کنید. این بدان معناست که شما همچنین قادر خواهید بود تا زمانی که می خواهید با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانید.

3. می تواند در پول شما صرفه جویی کند

ممکن است فکر کنید که اگر می‌خواهید یک مهمانی شام شیک برگزار کنید، باید چنی‌های فانتزی و کارد و چنگال‌های گران قیمت بخرید. اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. یک کترینگ همه چیزهایی را که برای ایجاد حس خاص در رویداد شما نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. استخدام یک کترینگ می تواند هزینه رویداد شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به جای صرف صدها دلار برای تزئین محل برگزاری، می توانید از پول پس انداز شده برای سرمایه گذاری در سایر جنبه های مهمانی استفاده کنید.

همچنین، به جای خرید مواد گران قیمت، می توانید از پولی که برای آنها خرج می کردید برای خدمات پذیرایی خود استفاده کنید.

فرقی نمی کند که میزبان یک گردهمایی کوچک یا عروسی بزرگ هستید، یک کترینگ یا تهیه غذا می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند.

4. به شما اجازه می دهد تا روی لذت بردن از رویداد تمرکز کنید

ممکن است زمانی که به این فکر می کنید که باید برای جمعی آشپزی کنید، بیش از حد نگران باشید. لازم نیست استرس داشته باشید که آیا میهمانان غذا را دوست دارند یا چند نفر هستند. اگر میزبان یک بوفه هستید، احتمالاً بیشتر وقت خود را روی اجاق گاز می گذرانید. در حالی که شما مشغول آشپزی هستید، هیچ کس دیگری نمی تواند غذا بخورد. اما وقتی شما یک کترینگ را انتخاب می کنید، این نگرانی ها از بین می رود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بنشینید و اجازه دهید شخص دیگری کار پخت و پز را انجام دهد.

شرکت کترینگ شما همه چیز را برای شما انجام می دهد تا بتوانید آرامش داشته باشید و از رویداد خود لذت ببرید. بنابراین، دیگر نگران نظافت خانه، آشپزی یا حتی سرگرمی نخواهید بود.

  به جای آن یک غذاساز استخدام کنید و همه می توانند از غذای خود بدون احساس عجله لذت ببرند.

5. کارایی را بهبود می بخشد

هنگامی که یک کترینگ را استخدام می کنید، آنها می توانند به شما کمک کنند تا روند برپایی رویداد خود را ساده کنید. شما زمان را برای جستجوی دکوراسیون یا پیدا کردن محل قرار دادن میز تلف نخواهید کرد. هنگام تهیه غذا، به خصوص زمانی که چندین غذا برای طبخ دارید، مجبور نخواهید بود از سازماندهی همه چیز ناراحت شوید.

استخدام یک شرکت پذیرایی نیز از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری می کند. شما هرگز نمی خواهید با اشتباه کردن یک روز بزرگ را به خطر بیندازید. هنگامی که شما یک کترینگ را استخدام می کنید، آنها تمام ترفندهای تجارت را می دانند. بنابراین، جای کمتری برای خطا وجود دارد. به عنوان مثال، آنها می دانند که کجا میز و صندلی قرار دهند تا فضا را به حداکثر برسانند.

غذا۱

این به این دلیل است که یک کترینگ مانند کترینگ آتیسا می تواند تمام کارها را از سرگرم کردن مهمان تا اطمینان از رضایت مهمانان شما با ارائه بهترین غذا به آنها انجام دهد. هنگامی که یک غذاخوری را انتخاب می کنید، آنها سخت کار می کنند تا مطمئن شوند که هر غذا طعم شگفت انگیزی دارد.

6. به جلوگیری از ضایعات کمک می کند

هنگامی که میزبان یک رویداد بزرگ هستید، ضایعات از جمله مواد غذایی اغلب اجتناب ناپذیر است. اما وقتی یک سرویس پذیرایی را به جای آن استخدام می کنید، آنها هستند که از تمام ضایعاتی که همه توسط کیترینگ مراقبت می شود، مراقبت می کنند.

برای پذیرایی در رویداد خود از ما کمک بخواهید

پذیرایی یکی از مهم ترین جنبه های هر رویدادی است، و این کاری است که می توانید برای موفقیت رویداد خود انجام دهید! اگر برای کسب و کار یا سازمان خود یا حتی برای خود رویدادی برنامه ریزی می کنید، کیترینگ به شما کمک می کند رویداد خود را برای همه کسانی که در آن شرکت می کنند به یاد ماندنی و سرگرم کننده کنید.

اگر می خواهید با داشتن یک سرویس پذیرایی برای رویداد بعدی خود از مزایای بیشتری بهره مند شوید، مرکز کنفرانس در GTCC خدمات پذیرایی عالی را مطابق با نیازهای رویداد شما ارائه می دهد. از بوفه گرم گرفته تا ناهار جعبه‌ای، ما گزینه‌های مختلفی داریم که در صورت برنامه‌ریزی رویداد بعدی خود با ما، می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

برای ارتباط با کارشناسان ما در حوزه تهیه غذا و سرو غذای گرم سازمانی در تهیه غذا کترینگ آتیسا، به صفحه ارتباط با ما سری بزنید. امیدواریم در خاطره شما طعمی به یادگار از ما باقی بماند.

شماره تماس تهیه غذا آتیسا : 91009949

غذا۲

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها