|
کدخبر: 302071

کشف مواد مخدر در این استان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳۹۳ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع موادمخدر توسط پلیس آگاهی استان در چند عملیات جداگانه کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان در این خصوص افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های رودان، میناب و بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، از جا به جایی محموله‌های بزرگ مواد افیونی توسط قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در مسیرهای هرمزگان مطلع شدند.

وی ادامه داد:‌ تحرک‌های سوداگران مرگ توسط یگان‌های انتظامی رصد شده و در ۲۴ ساعت گذشته ماموران پلیس پس از شناسایی محل حضور قاچاقچیان در شهرستان‌های یادشده منطقه را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: پلیس با انجام چندین عملیات منسجم، خودروهای قاچاقچیان را توقیف کرد که در بازرسی از خودروها و اطراف یک منزل ۳۴۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۳۹ کیلو گرم حشیش و ۱۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: همچنین ۶ قاچاقچی دستگیر و یک‌دستگاه خودرو نیسان سرقتی و چهار دستگاه خودروی سواری سبک و سنگین حامل موادمخدر توقیف شد و پرونده در این زمینه تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی افزود: برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت در دستورکار پلیس بوده از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و موارد مشکوک در سریع‌ترین وقت از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها