|
کدخبر: 301135

باید تغییراتی در قانون هوای پاک ایجاد شود

مهدی پیرهادی گفت: شهرداری در حوزه خدمات شهری، امتیازات مشخصی را برای نواحی در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورا با اشاره به فعالیت پاکبانان از چهار صبح تا شب گفت: شهرداری باید درحوزه خدمات شهری، امتیازات مشخصی را برای نواحی در نظر بگیرد و به وضع حقوق و دستمزد و گروه شغلی این افراد توجه کند.

مهدی پیرهادی در ادامه با اشاره به تعطیلی قم و اراک به علت آلودگی هوا در ۲ روز گذشته افزود: باید تغییراتی در قانون هوای پاک شود، زیرا برای ذرات کمتر از ۱۰ میکرون در قانون، موردی دیده نمی‌شود.

عضو شورا تأکید کرد: در چند سال اخیر، هرساله بنده پیش از آغاز آلودگی هوا در زمستان تأکید کردم که دستگاه‌های مربوطه باید اقدامات خود را برای جلوگیری از آلودگی هوا آغاز کنند؛ وزارت نیرو یکی از دستگاه‌هایی است که باید از امروز تلاش خود را آغاز کند و وزارت نفت نیز توضیح دهد که برای طرح کهاب چه اقدامی انجام داده است.

مهدی پیرهادی افزود: سازمان استاندارد در اجرای قانون هوای پاک مجموعه‌ای پیشرو بوده و اقدامات این سازمان مطلوب است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا افزود: بنده با سازمان استاندارد تماس گرفتم، اعلام کردند که استاندارد همه خودرو‌هایی را که وارد شده است، تأیید کردند و این حاشیه سازی‌ها را افرادی انجام دهند که تمایلی به وارادات خودرو‌های با کیفیت ندارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها