|
کدخبر: 300258

چگونه زبان فرانسه را در خانه بیاموزیم؟

زبان فرانسه یکی از پرطرفدارترین زبان های روز دنیاست. بیش از ۲۰ کشور در سرتاسر جهان به زبان فرانسه صحبت می کنند و میلیون ها طرفدار این زبان جذاب در آموزشگاه ها و دانشگاه های سراسر دنیا مشغول یادگیری این زبان هستند.

شرکت در کلاس زبان فرانسه مانند هر زبان دیگری چالش های مخصوص به خود را دارد. محدودیت زمان، مشغله کاری، ترافیک و دلایل بسیاری مانع شرکت بسیاری از ما در کلاس های آموزش زبان هستند. اما امروزه و خصوصا بعد از شیوع کرونا، بسیاری از آموزش ها با فرمت دیجیتال و یا به صورت آنلاین عرضه شدند. 

اگر شما هم به همین دلائلی که ذکر شد تا بحال نتوانسته اید آموزش زبان مورد علاقه ی خود را شروع کنید و یا در کلاس آموزش زبان فرانسه شرکت کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا با مدیریت بهتر زمان، بدون نیاز به جابجایی و رفتن به آموزشگاه، در هر زمان و مکانی که امکانش برای شما فراهم است، آموزش را شروع کنید.

پکیج آموزش زبان فرانسه در منزل

یادگیری زبان فرانسه با پکیج ویدئویی

پکیج های تصویری دوره های آموزشی ای هستند که با کیفیت بالا توسط اساتید با تجربه ضبط و پس از تدوین به مخاطبان عرضه می شوند. دوره آموزش زبان فرانسه مجموعه ویدئو هایی است که از سطح مبتدی و صفر آموزش زبان فرانسه را برای شما آغاز می کند و تا سطح پیشرفته در کنار شما است. 

یادگیری زبان فرانسه با پکیج مزایای بسیار زیادی دارد. که به بعضی از آن ها در ادامه اشاره می شود.

صرفه جویی در زمان

تصور کنید برای رفتن به کلاس زبان فرانسه یا هر زبان دیگری در یک آموزشگاه زبان خارجی چه میزان وقت برای آماده شدن، لباس پوشیدن، با تاکسی، اتوبوس و مترو به مقصد رسیدن و همین میزان برای برگشت به منزل باید بگذارید؟

اگر در کلان شهر زندگی می کنید، وقتی که ترافیک و شلوغی خیابان ها از شما میگیرند را هم به موارد بالا اضافه کنید. در حالیکه با در اختیار داشتن پکیج آموزش زبان، همه ی این موارد حذف می شوند و شما کافی است به اتاق خود رفته و ویدئو را پلی کنید!

تمرکز و یادگیری با نشاط

جابجایی و خروج از خانه و مسیر رفت و برگشت همگی علاوه بر وقت زیادی که از شما میگیرند، فرسایش زیادی هم دارند. خستگی بدنی، آلودگی صوتی و عدم تمرکز همه از نتیجه های روش سنتی آموزش زبان هستند. 

اما با روش مدرن، با در اختیار داشتن یک پکیج با کیفیت، با تمرکز بیشتر و با نشاط می توانید از یادگیری زبان فرانسه لذت ببرید.

استفاده از تمام لحظات کلاس

یکی از چالش هایی که برخی از زبان آموزان در کلاس های آموزش زبان دارند این است که شاید گاهی از کلاس جا بمانند یا مطلبی که استاد توضیح داده را کاملا متوجه نشوند اما به خاطر شرایط کلاس نتوانند از استاد بپرسند و یا وقت کافی نباشد. 

اما وقتی شما با ویدئوهای آموزشی، مشغول یادگیری زبان فرانسه هستید، هر جا که متوجه نشدید و یا نیاز به فکر و تمرکز بیشتر داشتید، می توانید ویدئو را متوقف کنید، برگردید و دوباره ببینید. 

در واقع لحظاتی که استاد مطالب را به شما توضیح می دهد، هیچ وقت از دست نمی روند و شما همه ی آن ها را در اختیار دارید. 

پشتیبانی آنلاین استاد

یکی از دغدغه های زبان آموزانی که به پکیج ها اعتماد نمی کنند و شرکت در کلاس حضوری را ترجیح می دهند، پشتیبانی استاد است. در کلاس های حضوری می توانند از استاد سؤال بپرسند، ایرادات خود را پیدا کنند و تمرین های خود را به استاد عرضه کنند. 

این امکان هم در پکیج آموزش زبان فرانسه پیش بینی شده و زبان آموزان برای رفع مشکلات درسی، اصلاح تلفظ ها و دیگر موارد می توانند به صورت آنلاین با استاد در ارتباط باشند. 

استفاده از تمام پاره وقت های به ظاهر کم اهمیت!

قطعا شما هم در طول روز ۵ دقیقه ها، یک ربع ها و پاره وقت های زیادی دارید که به سرعت می گذرند بدون آنکه از آن استفاده ی مفیدی کرده باشید. داشتن پکیج آموزش زبان فرانسه این امکان را به شما می دهد که از تک تک دقیقه های خالی خود هم استفاده کنید. 

فرض کنید فقط ده دقیقه وقت اضافه دارید. ویدئو را پلی می کنید و به همان میزان در یادگیری زبان پیشروی می کنید! همین پاره وقت های به ظاهر کم اهمیت، به مرور زمان جمع می شوند و در چشم بهم زدنی تبدیل می شوند به لحظات طلایی زندگی شما. 

در پایان توضیح ها در مورد پکیج آموزش زبان فرانسه، لازم است یکی از بهترین ها در این زمینه را به شما معرفی کنیم. پکیج آموزش زبان فرانسه گیشه بروزترین، کامل ترین و با کیفیت ترین پکیج آموزش فرانسه است که در حال حاضر در ایران و به زبان فارسی وجود دارد. 

کافی است در گوگل این عبارت را جستجو کنید و وارد سایت گیشه guichet.ir شوید: «پکیج آموزش زبان فرانسه سایت گیشه».

یادگیری زبان فرانسه با کلاس های آنلاین

اگر هنوز حس خوبی به پکیج های تصویری و آفلاین ندارید. باز هم انتخاب خوبی در پیش روی شما وجود دارد. کلاس های آنلاین زبان فرانسه یکی از بهترین انتخاب ها برای یادگیری زبان فرانسه در منزل است. 

کلاس های آنلاین زبان فرانسه هم بسیاری از ویژگی های مثبت پکیج را دارا هستند. نیاز به خروج از خانه، هدر دادن وقت در ترافیک و جابجایی ندارید. بلکه باز هم در خانه و در ساعت مقرر می توانید در کلاس حاضر باشید. 

تنها محدودیتی که کلاس آنلاین زبان فرانسه نسبت به پکیج های آفلاین دارد زمان و ساعت کلاس است. مدت زمان و روز و ساعت کلاس های آنلاین ثابت هستند و انعطاف پذیری ای که در استفاده از پکیج ها وجود دارد در کلاس های آنلاین و حضوری نیست. 

در هر صورت اگر قصد شرکت در کلاس آنلاین زبان فرانسه دارید و آن ها نسبت به پکیج بهتر می دانید، به ویژگی های یک کلاس آنلاین زبان فرانسه با کیفیت که در ادامه می آید دقت کنید. 

قابلیت ضبط کلاس ها

بعضی از آموزشگاه های زبان این امکان را به زبان آموزان می دهند. کلاس های آنلاین ضبط می شوند و فایل آن ها در اختیار زبان آموزان قرار می گیرند. این یکی ویژگی بسیار مهم است.

پشتیبانی استاد بعد از کلاس

استاد باید در گروهی که تشکیل می دهد، لحظاتی را برای رفع اشکالات شاگردان خود اختصاص دهد.

آموزشگاه زبان فرانسه گیشه با تمرکز بر روی صرفا یک زبان، آن هم زبان فرانسه برگزار کننده ی کلاس های آنلاین خصوصی و گروهی زبان فرانسه است. شما می توانید به سایت گیشه guichet.ir مراجعه کنید و یا با کارشناسان گیشه با شماره 02128424132  تماس بگیرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها