|
کدخبر: 299852

افزایش دمای تهران تا فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تداوم افزایش دما تا فردا (۲۱ تیر) و وزش باد شدید در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

جامعه افزایش دمای تهران تا فردا

بر اساس نقشه‌های پیش بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش یابی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که امروز (۲۰ تیرماه) در ارتفاعات و روزهای چهارشنبه تا جمعه (۲۱ تا ۲۳ تیرماه) در نیمه جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از امشب تا روز پنجشنبه در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و در مناطق بالادست گاهی رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا افزایش نسبی دما، چهارشنبه شب تا روز جمعه کاهش دما و روز شنبه افزایش دما رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۰ تیرماه) صاف،‌گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۲۱ تیرماه) صاف، در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها