|
کدخبر: 299655

تاریخ افتتاح مترو پرند مشخص شد

۳ ماه بعد از دستور رییس جمهوری برای رفع موانع مالی ساخت متروی پرند، این پروژه یک گام دیگر به اجرا نزدیک و با پیشرفت فیزیکی چشمگیر قرار است در نیمه نخست شهریور که مصادف با هفته دولت است افتتاح شود.

سرعت پیشرفت قطار پرند با تصمیم دولت سیزدهم برای رسیدن قطار شهری به این منطقه افزایش یافته و امروز (یکشنبه) ۱۸ تیر ماه استاندار تهران خبر داده است که این پروژه بر زمین مانده تا حدود ۲ ماه دیگر افتتاح خواهد شد.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که مجری بسیاری از طرح‌های آزادراهی، ریلی و جاده‌ای است مسوولیت اجرای این پروژه را برعهده دارد و ۲۰ کیلومتر پایانی این مسیر را که شاه بیت خط متروی پرند است به پیشرفت فیزیکی قابل قبولی رسانده است.

آیت الله رئیسی رئیس جمهوری نیز فروردین امسال در سفر به رباط کریم به مسئولان دستور داد تا هرچه سریع‌تر موانع برداشته شود.

سالهای طولانی است که ساکنان شهر مهاجرت پذیر پرند منتظر رسیدن مترو به شهرشان هستند. بر اساس آمارها روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر بین پرند و تهران در رفت و آمد هستند و با این اوصاف تکمیل و بهره‌برداری از خط مترو فرودگاه امام خمینی(ره) تا شهر جدید پرند، می‌تواند دغدغه‌های حمل و نقلی بخش قابل توجهی از مردم این شهر را برطرف کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها