|
کدخبر: 298317

کشف پوشاک قاچاق در این استان

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف یک انبار پوشاک قاچاق به ارزش ۱۸میلیارد ریال در حاشیه شهر ایلام خبر داد.

سردار جمال سلمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و رصد قاچاقچیان مبنی بر ورود کالای قاچاق، خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل شهر ایلام، شناسایی وارد و توزیع کنندگان این اقلام به صورت ویژه در دستورکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از شگردهای پلیسی و اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی یک انبار حاوی پوشاک خارجی قاچاق در حاشیه شهر ایلام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضائی در این بازدید از انبار ۶ هزار و۲۰۰ کیلوگرم، انواع البسه خارجی و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۱۸ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: دراین راستا ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا موجب بیکاری، رونق تولید می‌شود گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها