|
کدخبر: 287387

کشف ۱۰۰کیلو تریاک در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف کیلو تریاک در جاده‌های تهران و در خودروها خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۵۴ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد افیونی در اتوبان آزادگان خبر داد و گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و قصد دارد آن را توسط یک دستگاه خودرو سواری سوناتا به تهران منتقل نماید.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ آذین ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه اقدام به متوقف نمودن خودرو نمودند.

آذین گفت: با توقف خودرو، متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۵۴ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها