|
کدخبر: 298162

دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری

دادستان عمومی مرکز گلستان گفت: تعدادی از کارکنان شهرداری سرخنکلاته از توابع شهرستان گرگان به اتهام رشوه و اختلاس دستگیر شدند که پرونده آن‌ها در مرحله مقدماتی رسیدگی قرار دارد.

محمود اسپانلو روز شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در خصوص این پرونده چند نفر بازداشت شدند که تحقیقات برای یافتن حقیقت ماجرا ادامه دارد.

وی از اعلام بیشتر جزییات در خصوص این پرونده خودداری کرد و گفت: پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی کامل انجام خواهد شد.

دادستان گرگان همچنین به پرونده توزیع آرد خارج از شبکه و یارانه‌ای در استان اشاره کرد و گفت: در این پرونده یک خودرو حامل آرد نوع ۲ تحت پیگیری قرار داشت و پس از توقیف آن و رصد مدارک، مشخص شد که مدارک درست بوده و هیچ مشکلی در حمل و جابجایی ندارد، اما پس از آزاد کردن خودرو، همکاران ماشین حمل آرد را تحت تعقیب قرار دادند.

اسپانلو افزود: این کامیون حامل آرد، به یکی از باغ‌های زنجان منتقل شد که با بررسی و پیگیری لازم مشخص شد، هشت دستگاه کامیون آرد از نقاط مختلف کشور در این باغ هستند.

وی اضافه کرد: پس از کارهای قضایی، بزرگترین شبکه قاچاق توزیع آرد قاچاق با محوریت استان گلستان کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی گرگان مشکلات نانوایی‌های گلستان اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی این بخش، ایرادات سیستمی است و از سوی دیگر، پرونده مربوط به تخلفات نانوایی‌ها در تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اسپانلو بیان کرد: اگر بخواهیم سهمیه آرد یک نانوایی را کم یا قطع کنیم، به نانوا آسیبی نخواهد رسید، بلکه مردم آن منطقه با مشکل تهیه نان مواجه خواهند شد که باید تدابیر دیگری در این زمینه اتخاذ شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها