|
کدخبر: 297307

مکان های اسرار آمیز و مخوف جهان را بشناسید + عکس

برخی از مردم بر این باورند که همه مکان های اسرارآمیز خالی از سکنه، شبح وار و ترسناک هستند. بسیاری از گردشگران مجذوب شگفتی های ناشناخته و ترسناک جهان هستند، جایی که رازی در هر گوشه ای در کمین است. بیشتر این مکان ها پر از هیجان و وحشت هستند یا گذشته ای وحشتناک دارند و گفته می شود که تسخیر شده اند. برخی از این مکان های وحشتناک دارای غارها، حفره ها یا زمین های عمیق هستند که توجه گردشگران را به خود جلب می کنند، این جاذبه ها گذرا و تغییرات در طول زمان را نشان می دهند.

جامعه مکان های اسرار آمیز و مخوف جهان را بشناسید + عکس

هر کدام از این جاذبه ها صرف نظر از خاستگاه خود، به دلیل اتفاقات ماوراء طبیعی، اسرارآمیز و عجیب، اعتبار زیادی در بین مردم به دست آورده اند و به این ترتیب گردشگران ماجراجویی را از سراسر جهان به خود جذب می کنند.

دروازه جهنم، ترکمنستان

دروازه-جهنم

به گفته مردم عادی، این گودال شعله ور راهی به دنیایی دیگر است. منشا این گودال عظیم نامشخص است، این گودال پر از گازهای سمی و مضر است و گاز از هسته آن خارج می شود که دانشمندان به عمد آتش زدند.

قلعه امید خوب، آفریقای جنوبی

قلعه-امید

این قلعه بازمانده دوران استعمار هلند است و توسط هلندی ها در قرن هفدهم ساخته شده است. مدتی مقر عملیات نظامی و دولتی و همچنین محل شکنجه و اعدام بود. امروزه گزارش هایی از وجود ارواح در این قلعه وجود دارد.

هتل مورگان، هند

هتل-مورگان

این عمارت نمایانگر استعمار انگلستان است که امروزه به عنوان یک هتل پذیرای گردشگران ماجراجو و جسور تور هند  است. این هتل  در منطقه کوهستانی کالیمپونگ هند واقع شده است و گفته می شود که این مکان توسط روح صاحبخانه قبلی تسخیر شده است.

تابوت های آویزان، فیلیپین

تابوت-فیلیپین

مردم بر این باور بودند که با آویختن قبر مردگان ​​و ارواح نیاکان خود آن ها را به بهشت نزدیک می کند. به همین دلیل ساکنان منطقه ایگوروت در کوه های استان ساگادا تابوت های مردگان را بر روی تپه ها آویزان می کنند.

بیمارستان روانی در نزدیکی نیژنی نووگورود، مسکو روسیه

بیمارستان-روانی

در نزدیکی نیژنی نووگورود، روستای لیاخوو، واقع در روسیه، یک ساختمان قدیمی و متروکه وجود دارد که در نزدیکی بیمارستان روانپزشکی مدرن قرار دارد. افسانه‌ها و روایت‌ها می‌گویند که چند ده سال پیش، یک دختر جوان به دلیل عشق نافرجام خود را در آنجا حلق آویز کرد. از آن زمان به بعد، شب‌ها می‌توان شبحی سفید را در اطراف این ساختمان دید و ناله‌ها و گریه‌های "دختر مدرسه‌ای عاشق" که محلی‌ها او را صدا می‌کنند، شنید. این داستان، این محل را به یک مقصد محبوب برای گردشگران تور روسیه که علاقمند به تجربه‌های ترسناک هستند، تبدیل کرده است.

کلیسای مومیایی های کاپوچین کاتاکومب، ایتالیا

کلیسا-مومیایی

کاپوچین کاتاکومب، یک کلیسای معروف در ایتالیا است که در آن بیش از ۲۰۰۰ جسد مومیایی شده انسان قرار دارد. این صومعه در جزیره سیسیلی واقع شده است و در راهروهای آن می‌توان اجساد مومیایی شده را مشاهده کرد. این اجساد با لباس‌هایی که بر روی آن‌ها قرار دارد، مقام و جایگاه اصلی خود را نشان می‌دهند.

منبع: برترین ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها