|
کدخبر: 295685

تهران رنگ و بوی هسته ای گرفت

با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، در قالب نصب بنرهای معرفی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، خیابان‌های پایتخت کشور رنگ و بوی هسته‌ای به خود گرفت.

در روزهای اخیر و با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه شهروندان تهرانی با مزایا و تاثیرات صنعت و فناوری هسته‌ای در زندگی روزمره و اقتصاد ملی؛ با محوریت و شعار «هسته‌ای هستم» بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح  شهر تهران از جمله فضای تبلیغات محیطی، بزرگراه‌ها و محله‌ها و خیابان‌های پایتخت نصب شده است.

این اقدام سازمان انرژی اتمی در راستای اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هدف اجرای فریضه مهم «جهاد تبیین» صورت گرفته تا عموم مردم جامعه به راحتی بتوانند با دستاوردهای فناوری صلح آمیز هسته‌ای و تاثیرات آن در زندگی شخصی و اجتماعی آشنا شوند و در جریان فواید بهره‌مندی و استفاده از این فناوری نوین در عرصه‌های مختلف نظیر سلامت، محیط زیست، بهداشت، تغذیه، صنعت و کشاورزی قرار گیرند.

همکاری‌های سازمان انرژی اتمی و سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قالب اکران طرح‌های گرافیکی و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در حوزه معرفی دستاوردها و تاثیرات فناوری هسته‌ای از ۲۰ فروردین امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بنر-شهرداری

منبع: ايسنا
  • کرامت سلیمی ارسالی در

    در اینده ای نزدیک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو و استالین گراد توسط موشک و هوا پیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه ه م نمی تواند هیچ عکس العملی نشان د هد و ت لافی کند.
    فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ها سلاح هسته ای را باور خو اهند داشت و باز هم به انتشار اخبار بیهود ه در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادا مه خواهند داد.و توئیت های لاوروف و اولیا نوف را منتشر خواهند کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها