|
کدخبر: 294090

کشف مواد مخدر در بار هندوانه

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدراستان قزوین و شرق تهران، ماموران موفق شدند ۶۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه کشف کنند.

سردار علی ابراهیمی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین بر روی یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به سمت استان تهران به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه ماموران، عنوان کرد: فرد مذکور قصد داشت محموله مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی در قالب بار هندوانه از مسیر یکی از استان‌های شرقی به مقصد استان تهران حمل کند که هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران برای اجرای عملیات و دستگیری این سوداگران مرگ انجام شد.

وی ادامه داد: با هدایت اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه استان قزوین و با تحت نظر گرفتن و پایش مسیرهای فرعی و اصلی جاده خودروی مذکور در مسیر شهرستان ورامین شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و پس از کشف مواد مخدر در قالب بار هندوانه دو نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها