|
کدخبر: 294011

هشدار وقوع سیل در تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدارنارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل ها گفت: مردم پایتخت طی امشب و فردا از اتراق در حریم و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به آب گرفتگی معابر و امکان سیلابی شدن مسیل‌ها گفت: مردم پایتخت امشب و فردا از رودخانه‌ها فاصله بگیرند و کنار مسیل‌ها اتراق نکنند.

او افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی به علت تقویت سامانه بارشی همرفتی از سه شنبه شب ۱۹ اردیبهشت ماه تا اواخر وقت چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در استان تهران به ویژه در ارتفاعات شمال و شمال شرق استان تهران شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بروز اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی نیز هشدار داد و گفت: توصیه اکید مدیریت بحران در زمان صدور هشدارها این است که مردم در صورت عدم ضرورت از تردد در جاده‌های کوهستانی به علت لغزندگی ناشی از بارش نزولات آسمانی بپرهیزند و در صورت حضور تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

 

منبع: منیبان

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها