|
کدخبر: 293668

پارک دانشجو به زودی ساماندهی می شود

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی پارک دانشجو در هفته جاری گفت: شهرداری تهران عزم خود را جزم کرده که این ساماندهی به زودی صورت گیرد تا شاهد پیچیده‌تر شدن اوضاع نباشیم.

جامعه پارک دانشجو به زودی ساماندهی می شود

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر از وضعیت تئاتر شهر و بوستان دانشجو انتقاد کرد و گفت: یک سال است که ما ساماندهی تئاتر شهر و پارک دانشجو را دنبال می‌کنیم.

به گفته نادعلی متأسفانه اشتباهاتی را در تدارک غرفه دستفروشان شاهد هستیم که باعث شده این افراد در آنجا جایگاه و پایگاه پیدا کنند. 

وی به جلسه امروز خود با معاون خدمات شهری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: آنها هم عزم خود را جزم کردند که ساماندهی را ظرف این هفته انجام دهند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت: ما تجربه‌ای در این خصوص داشتیم و پارک لاله هم اینگونه بود که گفتند اجازه دهید دستفروشان به طور موقت اینجا بمانند اما حالا می‌بینیم که سالهاست آنها ماندگار شدند. من از وضعیت پارک دانشجو نگران هستم که بسیار بسیار خطرناک است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شب عید شهرداری با احداث غرفه در پارک دانشجو و اطراف تئاتر شهر رسما غرفه‌ها را به دستفروشان اجاره داد، گفت: قرار بود تا شب عید این اتفاق بیفتد تا کمکی به دستفروشان شود اما حالا می‌بینیم که تابلو زدند و من احساس خطر می‌کنم که ممکن است اتفاق پارک لاله دوباره تکرار شود.

وی گفت: من آن زمان به معاون شهردار گفتم که آیا با کرایه دادن این غرفه‌ها به دستفروشان که قرار است موقتی باشند زورتان می‌رسد بعدا آنها را جابجا کنید که پاسخ دادند بله، می‌توانیم.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها