|
کدخبر: 291459

حوزه حجاب غیرقابل حل نیست

مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده بر ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب تاکید کرد.

رقیه السادات مؤمن مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده، درباره موضوع حجاب با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری اظهارداشت: صحبت‌های ایشان در حوزه حجاب بسیار شفاف و روشن بود و ایشان بیان داشتند مسئله قطعاً حل خواهد شد همچنانکه در اولین هفته‌های انقلاب، امام بزرگوار مسئله حجاب را الزاماً و قاطعاً بیان کردند.

وی افزود: دشمنان به دنبال سیاه نمایی و ایجاد تنش در جامعه با سو استفاده از موضوع حجاب هستند و صحبت‌های رهبری در راستای رفع تنش با همکاری مشترک نهادها، دولت و مردم است.

مدیرکل بررسی‌های امور حقوقی معاونت زنان و خانواده خاطر نشان کرد: حوزه حجاب حوزه بغرنج و غیرقابل حل نیست و برای هر شخص و نهادی وظیفه‌ای مشخص شده است و نه قرار است اشخاص به حوزه نهادها ورود کنند و نه نهادها به حیطه دولت یا اشخاص، بنابراین با این رویکرد از دوقطبی در جامعه جلوگیری می‌شود.

مؤمن گفت: نقش و چارچوب کاری NGO ها و سازمان‌های مردم نهاد هم مشخص است و دولت هم در راستای مسئولیت اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد و اصلاح برخی قوانین مرتبط با حوزه حجاب بیان داشت: قانون مجازات هنجارشکنان و تشدید مجازات ریشه و منشأءهای این موضوع از موضوعاتی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
  • ناشناس ارسالی در

    البته یادمان نرود ۹۹درصد تاکید به امر به معروف شده
    یک درصد به نهی از منکر

    اما آنقدر در امر به معروف کم کاری شده با وجود بودجه های میایاردی فرهنگی

  • ناشناس ارسالی در

    99درصد تاکید امر به معروف هست
    یک درصد نهی از منکر
    اینهمه بودجه فره نگی دولتی چگونه بی تاثیر بود
    در حالی که قبلا دهه هفتاد بودجه بودجه فرهن گی نبود حجاب زنان یک دست بود
    سال هشتاد یکسری آمدند چادرهای زنان عربی ،لبن انی و قاجاریه را بنا کردند برای حجاب برت ر ،تبلیغ و خود برتر بینی و تبلیغات فراوا ن و تخریب بقیع
    شد چی وضعیت دو دست ه زنان ایران مگر پوشش زنان دهه هفتاد چه اشکال داشت که با تندروی عده ایی الان دو مدل برهنگی افراطی و چادری افراطی داریم
    اینهمه بودجه فرهنگی دهه هشتاد و.ن ود که شد زنان افراطی از دو طرف زنان چاد ری با پوشش افراطی من درآوردی که مربوط به فرهنگ ایران نبود یا برای زمان قاجار بود ، و زنان برهنه

    تازه جدید ا گفته شده زمان پیامبر چادر نبوده و دوره هارون الرشید مد شده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها