|
کدخبر: 287914

جمع آوری ٦٦٠ معتاد متجاهر در ٢٤ ساعت گذشته

طرح جمع آوری معتادان متجاهر پایتخت ظهر امروز چهارشنبه با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران و پلیس های تخصصی آغاز شد.

جامعه جمع آوری ٦٦٠ معتاد متجاهر در ٢٤ ساعت گذشته

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای این طرح اظهارکرد: مردم خوب جنوب شهر حقی به گردن مسئولان دارند، هسته های اولیه انقلاب از این مناطق شروع شده و مردم این مناطق حق دارند خواستار منطقه زندگی و زیست امن باشند و زیبنده نیست این محلات مملو از معتادان متجاهر و مواد فروشان باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر افزود: این طرح با تمرکز بر مناطق شوش و هرندی و مولوی اجرا می شود و در جریان آن به دنبال پاکسازی این مناطق از اشکال نازیبایی هستیم که مردم می بینند.

سردار محمدیان تاکید کرد: قطعا بخشی از سرقت خرد مربوط به معتادان متجاهر است و این هماهنگی وجود دارد که بازارهای شبانه ای که در این مناطق وجود دارد جمع آوری و اجازه فعالیت داده نمی شود.

به گفته وی این اقدام مقطعی نخواهد بود و به طور مستمر تا امنیت قطعی مناطق پایین و مرکزی شهر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در ٢٤ ساعت گذشته ٦٦٠ نفر از این مناطق جمع آوری شدند، افزود: همچنین یک سری خانه های فروش مواد مخدر در مناطق مختلف شهر شناسایی شدند و در روزهای آینده با این ها با قاطعیت برخورد خواهد شد.این خانه های پلاک قرمز جمع آوری و به طور ریشه ای با آنها برخورد خواهد شد.

سردار محمدیان به شکل گیری پایگاه پلیس در محدوده منطقه ١٢ تهران اشاره کرد و گفت: هماهنگی برای ایجاد پایگاه دایمی پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده و قرار است پس از جمع آوری این معتادان به مراکز بازپروری تحویل شوند، پس مردم نگران جابجایی این معتادان نباشند.

وی از همکاری و وورد سمن ها برای امر پاکسازی هم خبر داد و گفت: سمن ها در پاکسازی این مناطق ورود کردند، از همکاری سمن ها در مناطق دیگر هم استقبال می کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها