|
کدخبر: 286644

راه اندازی چت آنلاین پلیس راهور با مردم

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نرم افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس در تماس باشند.

سردار "احمدرضا رادان" در حاشیه رزمایش پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در جمع خبرنگاران گفت: مردم ما استحقاق این را دارند از جوامعی محسوب شوند که بحث انضباط اجتماعی، سرلوحه امور آن‌ها باشد، چرا که این موضوع یکی ازشاخصه‌های توسعه و پیشرفت کشور است.

وی افزود: در این میان یک سو مردم قرار دارند و سوی دیگر، وضعیت معابر، ایستگاه‌ها و خدماتی است که بایستی برای رعایت بیشتر انضباط به مردم ارائه شود.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: در این رابطه موضع پلیس مشخص و در نتیجه مطالبات ما برای مردم معلوم و برای مسئولانی که باید در برابر خواست عظیم مردم پاسخگو باشند مشخص است و پلیس راهور برای تحقق این اهداف قطعا تلاش خواهد کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بخش عمده‌ای از انضباط اجتماعی دال و ناظر بر اجرای مقررات و نحوه رانندگی در معابر عمومی و جاده‌ها است و هر مقدار مقررات در این موارد رعایت شود نشان از انضباط بیشتر حاکم بر جامعه است.

سردار رادان در پاسخ به سوالی در رابطه با راه اندازی مرکز پاسخگویی راهور اظهار داشت: بسیاری از مردم نسبت به بعضی از خدمات پلیس راهور سوالاتی دارند و این مرکز می‌تواند جوابگوی بسیاری از سوالات آن‌ها در این زمینه باشد.

وی با بیان اینکه نرم افزار موبایلی چت آنلاین پلیس راهور با مردم تا نوروز راه اندازی می‌شود تا مخاطبین بیشتری بتوانند در لحظه با پلیس در تماس باشند افزود: پلیس راهور باید زودتر از سایر بخش‌های پلیس هوشمند سازی را به مرحله اجرا درآورد.

سردار رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق است یا خیر گفت: قطعاً برای مردم بسیار راحت‌تر است که در مواقع بحران تنها با یک شماره تماس بگیرند البته شماره ۱۱۰ در مواقع بحران شناخته‌تر شده و دم دست‌تر است.

فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: ما به عنوان پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق هستیم و باید ببینیم کدام شماره بهتر است به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها