|
کدخبر: 286528

پل های فلزی قبل از انقلاب ایمنی ندارد

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری از ۱۰۰ پروژه در قالب ۲۲ بسته در حوزه های مختلف تا پایان سال جاری خبر داد.

جامعه پل های فلزی قبل از انقلاب ایمنی ندارد

عباس شعبانی در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی تهران که با حضور حمیدرضا حاجوی شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد، گفت: ۱۰۰ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی خدمات شهری فرهنگی ورزشی تا پایان سال در قالب ۲۲ بسته افتتاح خواهد شد که تا به امروز ۴ بسته به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تا پایان سال نیز ۱۸ بسته دیگر در مناطق مختلف بهره برداری و در اختیار شهروندان مناطق مختلف قرار خواهد گرفت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره ارزش ریالی پروژه‌های اشاره شده، گفت: ارزش کلی این پروژه‌ها سه هزار و۵۰۰ میلیارد تومان است و همانطور که عنوان شد در حوزه‌های عمرانی زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

شعبانی ادامه داد: تعدادی از بسته‌های اشاره شده در قالب شنبه‌های امید و افتخار خواهد بود و این پروژه‌ها در راستای خدمت گذاری مردم بهره برداری و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در تهران تاکید کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال نیز تقاطع غیرهمسطح تاج-گلها به بهره برداری خواهد رسید که با افتتاح این تقاطع‌ها حدود ۳۹ کیلومتر مسیر تردد شهروندان کوتاه خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در ادامه درباره جمع آوری پل حافظ نیز گفت: در این زمینه ما اقدامات خود را انجام داده ایم و مکاتباتی نیز با معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام شده است تا درصورت نیاز پس از جمع آوری این پل زیرگذری احداث شود و به هر ترتیب معاونت فنی عمرانی شهرداری آمادگی جمع آوری این پل را دارد.

وی با بیان اینکه پل‌های فلزی قبل از انقلاب نصب شده در تهران ایمنی لازم را ندارند، افزود: ایمنی شهروندان موضوع مهم و اساسی شهرداری تهران است و برهمین اساس ما اقدام خواهیم کرد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر