|
کدخبر: 285067

به دنبال خدمات بی‌منت و سریع به شهروندان هستیم

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال خدمات بی‌منت و سریع به شهروندان تهرانی هستیم که در همین راستا باید زیرساخت‌ها در برخی مناطق متوازن شود.

جامعه  به دنبال خدمات بی‌منت و سریع به شهروندان هستیم

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نشست خبری با مضمون تشریح برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، با حضور رسانه‌ها اظهار کرد: سلامت شهری مسئله مهمی است که ما بر آن اساس به دنبال منافع و حقوق مردم هستیم و در همین راستا توسعه حمل و نقل شهری را دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد:‌ ما به دنبال خدمات بی‌منت و سریع به شهروندان تهرانی هستیم که در همین راستا باید زیرساخت‌ها در برخی مناطق متوازن شود. 

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی تهران ادامه داد: منطقه ۲۲تهران حمل و نقل بسیار مناسبی ندارد. از طرف دیگر نقاط بی‌دفاع شهری در برخی از مناطق مشکلاتی ایجاد کرده است ما به دنبال خدمات بهتر به شهروندان هستیم.

وی همچنین از قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران نیز سخن گفت و تأکید کرد:‌در این قرارگاه اهدافی مانند توجه به زنان بدسرپرست، معتادان متجاهر و دیگر آسیب‌های اجتماعی به منظور تحقق عدالت اجتماعی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات پیگیری شده از سوی ما، مقابله با برداشت‌های بی رویه زیرزمینی، چرا که معتقدیم آبهای زیرزمینی منابعی هستند که حیات آیندگان در گرو پاسداشت از این منابع است.

در ادامه محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرداری ما برای تدوین بودجه امسال از پرسنل قدیمی این سازمان استفاده کردیم. 

وی با اشاره به چگونگی تدوین برنامه بودجه شهرداری تهران نیز گفت: برخی از کمیسیون‌ها تا 30 جلسه برای بررسی این بودجه وقت گذاشته‌اند، ما هم در کمیسیون تلفیق چهار جلسه برگزار کردیم و در مجموع تمام افراد برای موفق بودن این بودجه تلاش بسیاری کردند.

آخوندی تأکید کرد: ما برای عملیاتی بودن برنامه شهرداری تهران تلاش کردیم که این باید رنگ عمل به خود بگیرد نه آنکه این برنامه به صورت یک آرزو باشد.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    اگر هدفتان خودمت بود سالی دوست پنجا هزار ملیارد به جیب طالبان نمی ریختن جند هزار طال است افراد مسن ایرانی ترزاک می کشند اجاز کشت در زمین غیر مزروعی می دادید نه مردم را بگیرید جریمه وزندانی کنید این خف ت است نه خدمت طولی نمی کشد که خدمتتان بر ای خودتان بر گردد وفرار کنید صبر کنید می بینید چند هزار تریاکی انسان شریف را بد نام میکنید

ارسال نظر