|
کدخبر: 284761

چه کسانی املاک شهرداری را تصرف کرده اند؟

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازپس گیری املاک شهرداری گفت: نامه‌ای را بنده به شهرداری نوشتم که بر اساس مصوبه دوره قبل شوراست.

وی ادامه داد: این نامه بندهای متعددی دارد و در این بندها شهرداری مکلف شده اقداماتی را که در بازپس‌گیری املاک انجام داده، گزارش دهد.

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید بند به بند گزارش و آمار خود در رابطه با املاک ارائه دهد، نامه بنده دو هفته قبل ارسال شده و به دلیل تعداد زیاد بندها زمان حداقلی را برای پاسخگویی تا پایان دی ماه نیاز دارد.

امانی گفت: اگر آمار ارسال شود آنها را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم و اگر گزارش ارائه نشود، پیگیری خواهم کرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از گزارش رئیس سازمان بازرسی مبنی بر بازپس‌گیری ۱۰۰ ملک متصرف شده، این املاک در دست افراد بزرگ بوده و مردم می‌خواهند بدانند چه کسانی املاک را تصرف کرده و با فشار شهرداری باز پس گرفته شده است؟.

امانی اظهار کرد: طبق مقررات پیگیری می‌کنم که اطلاعات ارائه شود؛ بر اساس مصوبه می‌توانیم همه تبصره‌های مرتبط با املاک شهرداری را گزارش دهیم.

وی ادامه داد: به جز یک لایحه در دوره قبلی مدیریت شهری که مجوز ادامه بهره‌برداری و واگذاری ۷۶ ملک شهرداری را خواستار شده بودند، هیچ مکاتبه‌ای در این زمینه صورت نگرفته است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها