|
کدخبر: 281958

ورود بخش خصوصی به حوزه حمل و نقل

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع موجود برای ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در حوزه اجرای زیرساخت‌های حمل و نقل و بهره‌برداری را برداریم.

جامعه ورود بخش خصوصی به حوزه حمل و نقل

جلال بهرامی طی یادداشتی به‌مناسبت ۲۶ آذر (روز ملی حمل و نقل) نوشت: ۲۶ آذر، فرصتی برای قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان خدوم و شریف و سایر شاغلان و فعالان پرتلاش بخش حمل و نقل کشور است و بر خود لازم می‌دانم از یکایک این عزیزان که با تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر خود، در خدمت مردم هستند، قدرشناسی کنم.

تمامی خدمت‌گزاران و دست‌اندرکاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما یکی از اصلی‌ترین اهداف و مهم‌ترین مأموریت‌های مدیریت شهری، تلاش برای توسعه و تکمیل شبکه حمل و نقل و ارتقا و بهبود خدمات حمل و نقلی است.

در مسیر نه چندان هموار برطرف کردن مسائل و مشکلات موجود بر سرِ راه حرکت ناوگان حمل و نقل عمومی و بازسازی و نوسازی ناوگان در حوزه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی، تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان قادر به استفاده از مُد حمل و نقلی باشند که در شأن آن‌هاست.

عزم خود را جزم کرده‌ایم تا موانع موجود برای ورود و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، چه در حوزه اجرای زیرساخت‌های حمل و نقل و چه در حوزه بهره‌برداری از خدمات حمل و نقلی را از پیشِ پایِ این بخش برداریم و با رویِ باز، پذیرای حضور و مشارکت حداکثری بخش خصوصی باشیم.

موفقیت و پیشرفت در عرصه حمل و نقل شهری، مرهون حمایت‌های همه‌جانبه از این بخش که ورود اتوبوس‌های جدید با استفاده از تسهیلات دولتی و نیز همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر تهران از توسعه حمل و نقل عمومی را می‌توان از مصادیق امیدبخش آن برشمرد، هستیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها