|
کدخبر: 272564

مترو یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمات‌رسان به شهروندان است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه می‌توان گاهی با بکارگیری یک ابتکار عمل و یا هزینه جزئی، اقدام موثری به نفع شهروندان انجام داد، بر لزوم ارتباط تنگاتنگ با شهروندان تاکید کرد.

سید مجتبی شفیعی در آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شرکت بهره‌برداری مترو یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمات‌رسان به شهروندان است، گفت: با توجه به وجود موضوعات زیاد از یکسو و زمان محدود از سوی دیگر، باید با رویکرد اولویت بندی بصورت فرآیند و سیستماتیک به امور جاری رسیدگی شود.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط تنگاتنگ با شهروندان افزود: نکته حائز اهمیت دیگر که انتظار میرود مدیر عامل جدید در نظر بگیرد، توجه و دقت به جزئیات بویژه در ایستگاه‌های مترو است که می تواند گاهی با بکارگیری یک ابتکار عمل و یا هزینه جزئی، اقدام موثری به نفع شهروندان باشد.

همچنین داوود گودرزی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم گفت: یکی از ابتکارات خوب شهردار تهران، صدور احکام یکساله مدیریت است و تغییر مدیران لزوما به معنای ناکارآمدی و یا دارای مفهوم منفی نیست بلکه فرصتی برای ظهور ظرفیت های جدید و جایگزینی ظرفیت‌های گذشته است.

سید مناف هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه همچنین گفت: یکی از آرزوهای بزرگ همه مدیران شهری و همه شهروندان تهرانی حمل ونقل پاک است و ما افتخار می کنیم که در حوزه حمل ونقل شهری بیش از ۲۰ سال تجربه کاری داریم.

وی ادامه داد: با وجود داشتن زیرساخت و تجهیزات قطعا باز هم باید به مسئله اورهال و امنیت مترو توجه ویژه شود و از این منظر هیئت مدیره شرکت از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

همچنین عباسی نامی سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: بازگشایی مدارس و تدابیر روز اول مهر در حال حاضر اولویت اول برنامه‌های میان‌مدت است و در بلندمدت  و تا پایان سال حتما تصمیمات و اقدامات جدیدی در حوزه اورهال قطارها داریم که امیدواریم با همکاری جمعی به نحو احسن در خدمت مردم باشیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها