|
کدخبر: 281453

رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن روابط عمومی ایران منصوب شد

رئیس انجمن روابط عمومی ایران و با توجه به نقش مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار در کشور و اهمیت ترویج این مفهوم در رسانه ها و افکار عمومی جامعه سید رضا جمشیدی مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی را به عنوان رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار انجمن روابط عمومی ایران منصوب کرد.

جامعه رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن روابط عمومی ایران منصوب شد

در حکم خسرو رفیعی خطاب به سید رضا جمشیدی آمده است:«با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه فعالیت های اجتماعی و اهمیت روزافزون مقوله مسئولیت اجتماعی در عرصه توسعه و مدیریت سازمان های دولتی،عمومی و خصوصی بدین وسیله جنابعالی به عنوان مسئول کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار انجمن روابط عمومی ایران منصوب می شوید.

امید است در اجرای برنامه ها و اهداف ذیل موفق و موید باشید:تهیه و تنطیم نظامنامه مسئولیت اجتماعی روابط عمومی های کشور،تشکیل شبکه فعالان و متخصصان روابط عمومی در حوزه مسئولیت اجتماعی،تولید محتوا و دانش در جهت توسعه گفتمان مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار،برگزاری دوره های آموزشی و رویدادهای مرتبط با حوزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار،معرفی روابط عمومی برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی،معرفی اصول هفده گانه توسعه پایدار و همکاری با مدیران روابط عمومی برای تحقق و دستیابی به تحقق توسعه پایدار کشور براساس سند توسعه پایدار جهانی و ملی و تهیه بانک اطلاعاتی گزارشات مسئولیت اجتماعی و پایداری براساس استانداردهای ملی و بین المللی.

لازم به ذکر است رسانه مسئولیت اجتماعی یک رسانه تخصصی در زمینه مسئولیت اجتماعی است که با رویکرد علمی،تحلیلی و انتقادی وضعیت مسئولیت اجتماعی را در بخش های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

این رسانه گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را مورد نقد و بررسی می کند و آنها را منتشر می کند.

از سوی دیگر این رسانه در زمینه رویدادهایی که در زمینه مسئولیت اجتماعی در کشور برگزار می شود گزارش تهیه کرده و در اختیار افکار عمومی قرار می دهد.

استفاده از دیدگاه های سازنده نخبگان،صاحب نظران و کارشناسان حوزه مسئولیت اجتماعی از جمله دیگر رسالت هایی است که این رسانه برای خود تعریف کرده است.

با انتصاب مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی به عنوان رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار انجمن روابط عمومی ایران این امیدواری وجود دارد که مفهوم مسئولیت اجتماعی به صورت جدی مورد توجه نهادها و ارگان های مختلف قرار بگیرد و به عنوان یک مفهوم فراگیر در جامعه مطرح شود.

 

منبع: رسانه مسئولیت اجتماعی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها