|
کدخبر: 279230

چند درصد مدارس کشور نیاز به بازسازی دارند؟

رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۲۰ درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با اعتبار فعلی سازمان نوسازی ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد.

دویست و پنجاه و دومین جلسه مجمع خیرین کشور با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مسئولان سازمان بیمه تأمین اجتماعی و برخی از اساتید دانشگاه که با مجمع خیرین کشور همکاری دارند؛ برگزار شد.

حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور، در این جلسه با بیان اینکه حدود ۲۰ درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند؛ گفت: با اعتبار فعلی سازمان نوسازی به سبب مشکلات اقتصادی دولت در تأمین بودجه، ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد و نیاز به یاری و لطف خیرین در این خصوص امری بدیهی و لازم است.

در این رابطه مقرر گردید مجمع خیرین کشور با ارائه طرح " روزی به یاد دیروز" که از مفاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش نیز است نسبت به رفع این مشکل با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور همکاری نماید.

همچنین مقرر شد با دستور و مساعدت معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیران کل سازمان نوسازی مدارس در استان‌ها با شعب استانی مجمع همکاری و همفکری لازم را داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها