|
کدخبر: 276892

جدیدترین آمار کرونا در کشور(۲۹مهر)

براساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۴۰ نفر رسید.

از دیروز(پنجشنبه) تا امروز جمعه ۲۹ مهر سال ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۵ هزار و ۶۹۴ نفر رسید.  تا کنون هفت میلیون و ۳۳۰ هزار و ۱۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

۱۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۸۲ هزار و ۹۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۱۹۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۵۷۹ نفر، دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۹۰۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۶۷۳ دُز رسید.

اکنون ۱۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی در نقشه کشور مشاهده نمی شود.

کرونا از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ در کشور شایع و واکسیناسیون سراسری نیز از بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها