|
کدخبر: 267611

پاداش ویژه دولت برای فرهنگیانی که شامل رتبه بندی معلمان نمی‌شوند

سخنگوی دولت از امتیاز ویژه دولت برای فرهنگیانی که شامل رتبه بندی معلمان نمی‌شوند، خبر داد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: برای اجرایی شدن لایحه رتبه‌ بندی معلمان نیازمند تصویب آیین‌نامه بودیم که چون رتبه‌بندی برای اولین بار انجام می‌شد، حساسیت‌هایی داشت که از جمله دولت تاکید داشت دخالت‌هایی از بیرون آموزش و پرورش در آن انجام نشود و این فرایند رتبه‌بندی معلمان در خود آموزش و پرورش و با مدیریت خود این مجموعه انجام شود.

در زمینه ارزیابی‌های تخصصی دولت بر انجام این امر توسط خود مجموعه آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان اصرار دارد. همچنین دولت در نظر گرفت که اگر برخی از جامعه محترم فرهنگیان امکان کسب امتیازهای لازم برای رتبه‌های قانونی را نداشته باشند، به صورت موقت آن مبلغ فوق‌العاده رتبه‌بندی کمترین سطح، برای یک بازه موقت یکساله به آنان تخصیص یابد تا به نوعی یک سال به این عزیزان فرصت داده شود تا با افزایش توان علمی، دانشی و مهارتی یا سوابق عملکردی خود، مجدداً در معرض ارزیابی قرار گیرند و امکان کسب این امتیازات قانونی برای آنان هم فراهم شود.

 

منبع: راهبرد معاصر
  • معلم. ارسالی در

    با این گرانی ها افزایش یکی دو میلیونی را افزایش چشمگیر تلقی می کنید.
    به بند های الکی و بی خودی فیش های حقوقی خودتان نگاه کنید و مبالغ صد میلیونی عجیب. و غریب را که دیدید. بمیرید و دق کنید از شرم و حیا اگر داشته باشید سر به کوه و بیابان بگذارید. اگر شرف داشته باشید. که البته می دانم شما ها خیلی وقت است که شرف و غیرت و آبرویتان را به حراج گذاشتید و فروختید.

ارسال نظر