|
کدخبر: 253514

پیش بینی خوب درباره کاهش آلایندگی هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای امروز (۲۰ فروردین ماه) آسمان نیمه ابری تا ابری و غبار آلود، از بعدازظهر در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ و باد و گردوخاک پیش بینی می شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای روز یکشنبه (۲۱ فروردین ماه) در نیمه شرقی بارش پراکنده و در سطح استان وزش باد گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق همراه با خیزش گردوخاک مورد انتظار است.

برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۲ تا ۲۴ فروردین ماه) در ساعات بعدازظهر به ویژه در روز سه شنبه وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی شنبه شب و یکشنبه کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فرودگاه مهرآباد، فرودگاه امام و ورامین با  بیشینه دمای ۲۶  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۱ فروردین ماه) نیمه‌ابری، در صبح بارش پراکنده و به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۲۲ فروردین ماه) صاف و در بعداز ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر