|
کدخبر: 252736

آزمایشات و نمونه‌گیری‌ها چگونه خارج از آزمایشگاه انجام می‌شود؟

از زمانی که کرونا در دنیا شیوع پیداکرده است، تمام متخصصان جهان متفق‌القول هستند که تنها راه جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری، رعایت فاصله‌های اجتماعی و پرهیز از محیط‌های شلوغ و آلوده است. همین توصیه کافی است تا مردم حتی برای انجام آزمایش‌های چکاپ سالانه خود به آزمایشگاه مراجعه نکنند چون این اماکن بسیار شلوغ بوده و افرادی که مشکوک به کرونا هستند برای انجام تست به آزمایشگاه‌ها می‌روند؛ اما آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما امکان خدمات غیرحضوری را برای شما عزیزان فراهم کرده است. تست کرونا در منزل آزمایش چکاپ در منزل و تست کرونا پروازی در منزل مهم‌ترین اقدامات و خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنی آزما ارائه می‌گردد. درصورتی‌که این سؤال برای شما به وجود آمده است که انجام آزمایشات و نمونه‌گیری‌ها چگونه خارج از آزمایشگاه انجام می‌شود، حتماً این مطلب را مطالعه نمایید.

آزمایش چکاپ در منزل

انجام تست کرونا در منزل توسط آنی آزما

کرونا بدترین ویروسی است که جامعه بشریت را از هر سو تحت تأثیر قرار داده است چون حضور در جمع به معنای افزایش خطر ابتلا به بیماری بوده و به همین دلیل انسان‌ها در این دو سال گذشته باید فاصله‌های اجتماعی را رعایت می‌کردند تا از ابتلا به کرونا در ‌امان بمانند. با این تفاسیر اگر کسی علائم کرونا را داشته باشد برای اطمینان از ابتلا یا عدم ابتلا به این ویروس حتماً باید تست کرونا را انجام دهد تا در صورت ابتلا، قرنطینه را آغاز کرده و از درگیری سایر اعضای خانواده، دوستان و همکاران خود جلوگیری نماید. اکنون فرض کنیم که شما می‌خواهید تست کرونا را انجام دهید. به دو دلیل خیلی مهم باید آزمایش کرونا در منزل برای شما انجام ‌گیرد:

اجازه دهید تصور کنیم که این علائم تنها مربوط به سرماخوردگی و یا آنفولانزا بوده است. متأسفانه علائم این سه بیماری بسیار شبیه به هم هستند و به همین دلیل تا زمانی که تست انجام نشود، نمی‌توان با اطمینان گفت که فرد بیمار به کرونا آلوده‌شده است یا خیر. اگر این علائم مربوط به کرونا نباشد چون سیستم ایمنی بدن ضعیف شده است، با حضور شما در جامعه و نزدیک شدن افراد مبتلابه کرونا به شما، احتمال ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بدن افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین انجام آزمایش کرونا در منزل برای حفظ سلامتی خود شما و جلوگیری از ابتلا به کرونا اهمیت دارد.

اما نقطه مقابل این قضیه زمانی است که کرونا در بدن شما وجود داشته باشد. خروج شما از خانه به معنای افزایش خطر درگیری افراد جامعه خواهد بود. متأسفانه طبق تحقیقات انجام‌گرفته بعضی از افراد ایمنی ضعیفی دارند و به‌محض اینکه یک فرد آلوده به آن‌ها نزدیک شود، به‌شدت درگیر کرونا می‌شوند. این موضوع می‌تواند به قیمت جان آن‌ها تمام شود. قطعاً شما دوست ندارید آسیبی به هم‌وطنان وارد گردد؛ بنابراین آیا بهتر نیست به‌جای حضور در آزمایشگاه، آزمایش کرونا در منزل را انجام دهید و اگر نتیجه آن مثبت شد آسوده‌خاطر باشید که شما نقشی در آلوده کردن افراد جامعه نداشته‌اید؟

انجام آزمایش چکاپ در منزل با آنی آزما

طبق توصیه‌های پزشکی، تمامی افراد باید در طول سال حداقل دو بار آزمایش چکاپ خون را انجام دهند تا وضعیت داخلی بدن آن‌ها به‌صورت کلی موردبررسی قرارگرفته و اگر تغییرات غیر نرمال در داخل بدن مشاهده می‌شود، علت آن پیگیری شده و در صورت ابتلا به بیماری، درمان آغاز گردد. متأسفانه اگر صبر کنیم تا علائم بیماری در ظاهر نمایان گردد، این بدان معناست که بیماری در بدن پیشروی زیادی داشته است؛ بنابراین آزمایش چکاپ کمک می‌کند که ما در زمان مشخص و سریع‌تر متوجه امراض داخلی بدن خود شویم. البته آزمایش چکاپ تنها مختص به کنترل وضعیت عمومی بدن نیست بلکه افرادی که به بیماری‌های مزمن، صعب‌العلاج و بیماری‌های زمینه‌ای مبتلا هستند باید در طول درمان خود آزمایش‌های چکاپ منظمی را انجام دهند تا متخصص روند درمان را دنبال کرده و متوجه شود که آیا این روش درمان مؤثر بوده است یا خیر. قطعاً انجام آزمایش خون در دوران کرونا، بسیار نگران‌کننده خواهد بود چون مردم می‌ترسند با حضور در آزمایشگاه بدن آن‌ها به کرونا مبتلا گردد؛ بنابراین بهترین راهکار این است که شما با آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما تماس بگیرید و درخواست آزمایش چکاپ در منزل را داشته باشید. بدون اینکه نیاز به حضور شما در مرکز باشد، کارشناسان برای انجام آزمایش به منزل و محل کار شما اعزام خواهند شد.

تست کرونا پروازی در منزل

تست کرونای پروازی در منزل با آنی آزما

از دیگر خدمات آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما باید به تست کرونای پروازی در منزل اشاره‌کنیم. همان‌گونه که می‌دانید طبق قوانین بین‌الملل درصورتی‌که شما می‌خواهید سفر به خارج از کشور داشته باشید، قبل از آن باید تست کرونای پروازی را انجام دهید و در صورت عدم ابتلا به بیماری، امکان سوارشدن در هواپیما و حضور در کشور مقصد برای شما فراهم گردد. در چنین شرایطی نیز می‌توانید با آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما تماس بگیرید. بدون حضور شما در آزمایشگاه نیز می‌توانید تست را انجام داد. کافی است به کارشناسان ما درخواست خود را اطلاع دهید تا تمامی اقدامات لازم جهت انجام تست کرونا پروازی برای شما انجام گیرد.

خدمات آنلاین آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما

همان‌گونه که متوجه شدید آزمایشگاه شبانه‌روزی آنی آزما امکان آزمایش کرونا در منزل تست کرونای پروازی در منزل و آزمایشگاه آزمایش چکاپ در منزل را برای شما عزیزان انجام می‌دهد. روند انجام کار به شرح زیر است:

در اولین قدم لازم است با آزمایشگاه آنی آزما تماس بگیرید. فارغ از منطقه جغرافیایی، کارشناسان ما آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. آزمایشگاه آنی آزما در تهران قرار داشته و به‌عنوان یک آزمایشگاه مرکزی با سایر آزمایشگاه‌ها در کشور وارد همکاری شده است؛ بنابراین بر اساس موقعیت جغرافیایی شما، نزدیک‌ترین آزمایشگاه با شما در ارتباط بوده و پس از جویا شدن آدرس دقیق منزل، نیرو‌های متخصص به منزل شما اعزام می‌گردند.

تمامی تجهیزات لازم در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد تا بتوانند با دقت بسیار بالا نمونه‌گیری را برای شما عزیزان انجام دهند.

نمونه خون شما به آزمایشگاه مربوطه ارسال‌شده و توسط متخصصین و تحت نظر تجهیزات کامل و پیشرفته آنالیز می‌شود.

و درنهایت نتیجه آزمایش به‌صورت آنلاین برای شما ارسال خواهد شد. همان‌گونه که متوجه شدید بدون نیاز به حضور در آزمایشگاه، شما توانستید تست موردنظر را برای خود انجام دهید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر