|
کدخبر: 230368

زنگ خطر کرونا بازهم به صدا درآمد

بهروز اکرمی با افزایش مبتلایان به کرونا در استان مرکزی گفت: زنگ خطر کرونا مجدد به صدا درآمده است.

بهروز اکرمی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با ابراز گلایه بخاطر عدم حضور فرماندار اراک به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد، اظهار کرد: هیچ جلسه‌ای مهمتر از ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان وجود ندارد و فرماندار باید شخصاً در جلسات حاضر باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه هنوز صدور احکام سمن‌ها از سوی فرمانداری اراک برای بازرسی کرونا صورت نگرفته و چنانچه تا ۴۸ ساعت دیگر احکام فعالیت بازرسی سمن‌ها از سوی فرمانداری اراک صادر نشود شخصاً امضا می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز نمی‌شود با حضور صرف در دفتر کار و برگزاری جلسه امور را پیش برد، بلکه باید در خط مقدم و میدان عمل حضور داشت.

اکرمی گفت: اگر خواهان جامعه‌ای موفق و عاری از مشکلات باشیم باید نوع مدیریت به شکل مدیریت شهید سلیمانی باشد و اگر همه مدیران به مانند این شهید بزرگ کار کنند ۹۰ درصد مشکلات کشور و استان حل می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی دستور ویژه داد و باید همگان برای مدیریت بهتر بیماری نسبت به این طرح توجه کنیم و از طرفی واکسیناسیون اتباع مجاز و غیرمجاز باید به دقت انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به تأکیدات امروز ستاد ملی کرونا درخصوص واکسیناسیون دز سوم، گفت: در استان مرکزی باید تمام تمرکز و اقدامات را حول محور تزریق دز سوم مصروف کرد.

اکرمی در خصوص واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی خواستار توجه جدی و نظارت برای تزریق دز سوم شد و در ادامه گفت: در هفته جاری ابتلاء در ۶ شهرستان بالا رفته است، آمار در آشتیان ۲ برابر شده و فرماندار باید در عین دغدغه مند بودن اقدامات ویژه انجام دهد، در تفرش، دلیجان، ساوه و زرندیه و شازند افزایش بالایی اتفاق افتاده و باید مدیریت شهرستان‌ها اقدامات ویژه را دنبال کنند، زنگ خطر به صدا درآمده است و اگر غفلت کنیم قطعاً گرفتار می‌شویم.

وی ادامه داد: این افزایش حاکی از بروز یک اتفاق است و باید با همکاری به سرعت شرایط را تحت کنترل بگیریم از طرفی در ساوه، خنداب و کمیجان وضعیت واکسیناسیون خوب نیست و باید ظرف یک هفته با اقدامات مشخص وضعیت را بهبود ببخشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در پایان بیان کرد: فرمانداران بویژه در شهرستان‌های بزرگ مانند اراک و ساوه باید به مانند شهید سلیمانی حضوری میدانی داشته باشند.

 

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها