|
کدخبر: 229748

خبرهای ضد و نقیض درباره لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا کنون هیچ گزارشی درمورد لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نداشته‌ایم.

جامعه خبرهای ضد و نقیض درباره لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه

بهروز رحیمی افزود: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم در حوزه پرستاری علاوه بر بهبود وضعیت معیشتی این گروه زحمتکش و نیز اجرایی کردن تعرفه خدمات پرستاری، به دنبال تبدیل وضعیت پرستاران قراردادی، طرحی و ۸۹ روزه است.

وی ادامه داد: هماهنگی های لازم در جهت تبدیل وضعیت این نیروها با هماهنگی های لازم با سازمان های مرتبط از جمله برنامه و بودجه و امور استخدامی در حال انجام است.  

رحیمی تصریح کرد: مدافعان سلامت در بحران کرونا، ارزش کار خود را نشان دادند و یکی از اقشار خدوم و تلاشگر حوزه سلامت، پرستاران هستند، وزارت بهداشت خود را مصمم می داند که باتوجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری، به وضعیت پرستاران رسیدگی کند.

وی اظهار داشت: وزارت بهداشت وظیفه خود می داند که از تلاش های نیروهایی که در شرایط سخت و بحرانی، در کنار مردم بوده و برای ارتقای سلامت آنها، جانفشانی کرده اند، قدردانی کند. البته هر قدر هم برای این عزیزان کار کنیم، جبران تلاش های ارزشمند و خالصانه آنها نمی شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها