|
کدخبر: 228558

واکنش نماینده مجلس به درگیری‌اش با استاندار تهران/ از ما دفاع کنید

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی نسبت به حواشی اخیر در جلسه معرفی فرماندار شهرستان رباط کریم واکنش نشان داد و گفت که من اقوامی در استان تهران ندارم و کسی را معرفی نمی کنم اما خودشان به من گفته بودند نیروی بومی معرفی کنید.

جامعه واکنش نماینده مجلس به درگیری‌اش با استاندار تهران/ از ما دفاع کنید

حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری با اشاره به حواشی ایجاد شده در جلسه معرفی فرماندار شهرستان رباط کریم در تذکری به هیات رییسه گفت: باید هیات رئیسه از ما دفاع کند.

وی توضیح داد: یا به ما نگویند برای انتخاب فرماندار از محل خود کسی را برای فرمانداری معرفی کنید یا اگر افرادی را معرفی می کنیم، برای احترام  یک نفر را قبول کنند. بعد هم نگویند ما استانداریم و هر کاری بخواهیم انجام می دهیم.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به آقایان بفرمایید همراهی و همفکری خوب است؛ من  را ۱۵ سال است که می شناسید، من اقوامی در استان تهران ندارم و کسی را معرفی نمی کنم اما خودشان به من گفته بودند نیروی بومی معرفی کنید اما بعد حرف دیگری می زنند و با روزنامه ایران مصاحبه می کنند.

 اخیرا فیلمی در فضای مجازی از جلسه مراسم معرفی فرماندار شهرستان رباط کریم منتشر شده که در این جلسه حسن نوروزی نماینده رباط کریم در حین جلسه نسبت به عدم انتخاب گزینه مطرح شده از سوی خود به محسن منصوری استاندار تهران اعتراض کرد.

در واکنش استاندار تهران گفت گه گزینه‌هایی که به عنوان فرماندار بومی معرفی شده بودند هر کدام به نوعی شرایط احراز صلاحیت برای این پست را نداشتند؛ همچنین استاندار تهران خطاب به نماینده رباط‌ کریم گفت که شما نباید به جای استاندار، فرماندار منصوب کنید.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر