|
کدخبر: 219803

سفر به شمال ممنوع شد

با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از فردا بارش باران در استان‌های شمالی آغاز می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از فردا بارش باران در استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی شده و بر این اساس پایان این هفته زمان مناسبی برای سفر به استان‌های شمالی نیست.

وی افزود: هموطنانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد به این استان‌ها باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: رانندگان در این شرایط لازم است مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رعایت احتیاط بیشتر و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی به منظور اجتناب از تصادفات توصیه می‌شود. اطمینان از سالم بودن برف پاک کن خودرو و سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: چهارشنبه و پنج شنبه این هفته در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم پیش‌بینی شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان گفت: در این شرایط حذف سفرهای غیرضروری و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی توصیه می‌شود.

 

 


 

منبع: تسنیم

ارسال نظر