|
کدخبر: 200057

کتک کاری عروس با داماد سر سفره عقد!

درگیری عروس با داماد سر سفره عقد رخ داد.

با فرارسیدن فصل جشن‌های عروسی در کشور هند، گهگاهی انتشار اخبار برگزاری مراسم عروسی عجیب و غریب به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. چند روز پیش بود که شنا رفتن عروس و داماد روی استیج عروسی خبرساز شده بود به تازگی نیز درگیری عروس با داماد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

 در حالی که عروس و داماد در مقابل مهمانان سر سفره عقد نشسته اند ناگهان میان عروس و داماد یک درگیری رخ می‌دهد. عروس در حالی که با راهبی که در مقابل او نشسته به صورت لفظی درگیر شده دیده می‌شود. لحظاتی بعد او درگیری لفظی را به داماد کشانده و سپس با دست یک ضربه به وی وارد می‌کند و از او می‌خواهد سفره عقد را ترک کند.

چرا عروس هندی داماد را کتک زد؟

در ادامه ماجرا راهبه با کمک خانواده عروس توانستند وی را آرام کنند و تشریفات عروسی انجام شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی درگیری عروس با داماد به علت جویدن تنباکو توسط داماد در حین مراسم عروسی رخ داد.

ویدئوی این خبر پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: «شاید حق با عروس باشد، اما رفتار او در مقابل مهمانان با داماد جالب نبود.» کاربر دیگر نوشت: «این بهترین روز زندگی این زوج بود، داماد نباید این روز را خراب می‌کرد.»

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها