|
کدخبر: 199801

توضیحات آموزش و پرورش درباره آخرین رایزنی های طرح رتبه بندی معلمان

عسکری درباره ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: مشکلی از نظر نیروی انسانی و توزیع آن برای سال تحصیلی نخواهیم داشت و بحث نیروهای خرید خدمات نیز پیگیری خواهد شد.

جامعه توضیحات آموزش و پرورش درباره آخرین رایزنی های طرح رتبه بندی معلمان

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به دنبال دریافت سرانه بهداشتی برای مدارس هستیم، درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: جلسه‌ای را با نمایندگان مجلس برای نهایی شدن رتبه‌بندی خواهیم داشت.

سعید عسکری در گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش، از بازنگری در تخصیص‌های سال جاری در سازمان برنامه و بودجه خبر داد و اظهار کرد: در این فرآیند بازنگری که به‌زودی انجام می‌شود، خیلی خوش‌بین هستیم که وضعیت تخصیص‌ها در آموزش و پرورش بهتر شود.

وی درباره موضوع خرید خدمات تصریح کرد: برای تسهیل شرایط خرید خدمات تلاش می‌کنیم لذا ضروری است، قراردادها براساس تفاهم‌نامه موجود تنظیم و اجرایی شود.

عسکری درباره ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: مشکلی از نظر نیروی انسانی و توزیع آن برای سال تحصیلی نخواهیم داشت و بحث نیروهای خرید خدمات نیز پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیر دریافت سرانه بهداشتی مدارس هستیم تا با شروع سال تحصیلی جدید سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شود.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در هفته جاری جلسه‌ای با موضوع رتبه‌بندی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت تا در ادامه همکاری‌ها و همراهی های مجلس، این طرح مصوب و نهایی و جهت اجرا ابلاغ شود.

منبع: تسنیم
  • فاطمه ساریخانی خرمی ارسالی در

    سلام من یک بازنشسته فرهنگی هستم ولطفا به جای اینکه فکر رتبه بندی باشید فکری به ح ال فرزندم بکنید که تا الان سه بار کارنام ه سبز شده وجزو استعدادهای درخشان هست، مم نونم

  • فاطمه ساریخانی خرمی ارسالی در

    سلام وقت بخیر، من یه فرهنگی بازنشسته هستم، از 30 سال خدمتم 26 سال مدیر مدرسه بودم، شوهرم سرطان مغز داره، دخترم دانشجوی دکترا وجزو استعداد های درخشان هست، در دانشگاه علامه رتبه اول بود، دو بار کارنامه سبز شد، ترا خدا برا آموزش وپرورش استخدام کنيد ، از نظر سواد وتوانایی اوله، زندگی من شرایط خوبی نداره، دستم خالیه، لطفا بابای سرطانیش، را خوشحال کنید، خواهش می کنم،
    ممنونم

  • فرشته ارسالی در

    چقدر دوست داشتم من هم معلم شوم اما نشد
    همچنان کارنامه سبزماندیم تا ببینم برای سال آینده خدا چه می خواهد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها