|
کدخبر: 194045

خبر خوب/ ۱۶ مرکز واکسیناسیون ثابت راه اندازی شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به تجهیزات این بیمارستان، تصریح کرد: هر اتاق تجهیزات مجزای مربوط به کپسول اکسیژن و ونتیلاتور و مانیتوریگ دارد.

جامعه خبر خوب/ ۱۶ مرکز واکسیناسیون ثابت راه اندازی شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمادگی داریم بیمارستان های تنفسی را با درخواست استان ها و براساس هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا راه اندازی کنیم، گفت: تاکنون هفت بیمارستان تنفسی پیشرفته در سطح کشور ایجاد شده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح «سپهبدهای اخلاص» با محوریت نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: در سطح کشور شش بیمارستان تنفسی مجهز و پیشرفته راه اندازی کردیم که بیمارستان شهید نامجوی رشت هفتمین بیمارستان در قالب طرح مذکور است.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم بیمارستان های تنفسی دیگر را با درخواست استان ها و براساس هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا راه اندازی کنیم، گفت: این هفت بیمارستان جزو بیمارستان های تنفسی پیشرفته هستند، یعنی استانداردهای لازم برای بیماران تنفسی را دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به تجهیزات این بیمارستان، تصریح کرد: هر اتاق تجهیزات مجزای مربوط به کپسول اکسیژن و ونتیلاتور و مانیتوریگ دارد.

حیدری، بیمارستان شهید نامجوی رشت را دارای ۶۴ تخت رسمی دانست و افزود: با توجه به آب و هوای معتدل گیلان این بیمارستان را احداث کردیم و دستگاه های ایرکاندیشن(تهویه هوا) نصب شده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با تمام توان پای کار آمده و در چهار زمینه اقدام به همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی می کند، یادآور شد: ایجاد بیمارستان های تنفسی یا سرعت بخشی به روند احداث این بیمارستان، راه اندازی پست های گسترده واکسیناسیون ثابت و خودرویی و ارائه تجهیزات و نیروی انسانی به برخی استان ها از جمله این اقدامات است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، از راه اندازی ۱۶ مرکز واکسیناسیون ثابت توسط ارتش و مراکز خودرویی واکسیناسیون خبر داد و اضافه کرد: ایجاد نقاهتگاه های پیشابیمارستانی و پسابیمارستانی نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها