|
کدخبر: 192721

چه تعداد از تهرانی ها واکسینه شده اند؟

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در تهران ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر تا امروز واکسینه شده اند که ۷۱۵ هزار نفر آنها دوز اول و دوم واکسن را دریافت کرده اند.

جامعه چه تعداد از تهرانی ها واکسینه شده اند؟

علیرضا زالی، با اشاره به آغاز کار مرکز تجمیعی جدید واکسیناسیون در شرق تهران، افزود: همانطور که بارها اعلام شده است یکی از موضوعات مهم برای مقابله با ویروس کرونا بحث توسعه و تسریع فرآیند واکسیناسیون عمومی است و در آینده مراکز واکسیناسیون متعدد دیگری در شهر تهران افتتاح خواهد شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه رئیس جمهور شخصاً به موضوع واردات واکسن ورود کردند، افزود: به نظرمی رسد روزهای آینده خبرهای خوشی را در زمینه بالا بردن حجمی واردات واکسن و تولید داخل داشته باشیم.

زالی درباره روند واکسیناسیون در تهران، گفت: خوشبختانه در تهران ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار نفر تا به امروز واکسینه شدند که ۷۱۵ هزار نفر آنها دوز اول و دوم را دریافت کردند و واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ تا ۷۰ سال به عدد ۷۱.۵ درصد و در بالای ۷۰ سال به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد: اگر همین روند ادامه پیدا کند به زودی گروه‌های هدف ما در تهران واکسینه خواهند شد. در استان تهران ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار جمعیت داریم که ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها گروه‌های هدف هستند.

زالی با اشاره به اینکه به سرعت می‌توانیم زودتر از موعد مقرر گروه‌های هدف را پوشش دهیم، بیان کرد: خواهش من از همه این است که برای دریافت نوبت حتماً نوبت‌گیری کنند تا از ازدحام جلوگیری شود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها