|
کدخبر: 184603

مابه‌التفاوت‌ها حقوق فروردین بازنشستگان چه شد؟

تبعیض میان بازنشستگان کارگری یکی از مسائلی است که اعتراض بسیاری از بازنشستگان کارگری در پی داشته است. بازنشستگان کارگری نسبت به تاخیر در پرداخت مابه‌تفاوت فروردین ماه انتقاد دارند. دولت چه اقداماتی درباره حقوق بازنشستگان کارگری انجام خواهد داد؟ آیا مشکلات مربوط به بازنشستگان کارگری حل خواهد شد؟

جامعه  مابه‌التفاوت‌ها حقوق فروردین بازنشستگان چه شد؟

پرداخت مابه‌التفاوت متناسب‌سازیِ فروردین ماهِ بازنشستگان سایر سطوح، مدام به تعویق افتاده است. علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه ابراز امیدواری کرده، تامین اعتبار صورت بگیرد و پرداخت‌ها تا قبل از پایان تیر عملی شود.

اما بازنشستگان کارگری مشهد با انتقاد از تاخیر طولانی می‌گویند: «انتظار داشتیم در خرداد این معوقات را بپردازند که پرداخت نکردند؛ سوال این است که آیا تامین دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمانی به عظمت تامین اجتماعی تا این اندازه دشوار است که مدام کار را به تعویق می‌اندازند؟! »

یک بازنشسته اهوازی با تاکید بر اینکه باید هرچه زودتر مابه‌التفاوت‌ها پرداخت شود، می‌گوید: «سازمان و مدیران آن بارها اعلام کردند که قرار است تبعیض میان بازنشستگان کشور از میان برداشته شود اما عملکردشان چیزی خلاف این است! متناسب‌سازی را با هزار اما و اگر اجرا کردند اما حالا حاضر نیستند مابه‌التفاوت آن را به بازنشستگان بپردازند! »

او بر این باور است که این متناسب‌سازی صورت گرفته ایرادات بسیار دارد؛ مطالبات از کارافتادگان، بازماندگان و حداقل‌بگیران به درستی برآورده نشده و سهم بازنشستگان کارگری از لایحه‌ی دائمی شدنِ همسان‌سازی بسیار ناچیز است؛ در این شرایط کمترین کاری که می‌توانند صورت دهند، پرداخت مابه‌التفاوت‌ها در اسرع وقت و قبل از پایان تیرماه است.

 

منبع: رکنا
  • ناشناس ارسالی در

    باسلام .جناب آقای علی دهقان کیا. وسایر معتمدین کانون بازنشستگان تمام سطوح بلاخص سایر سطوح فلاکت زده.جای بسی تاسف است که باکمال خونسردی با روحیه هریک ازما بازنشستگان به اصطلاح تامین اجتماعی بازی کرده ومیشود .بنده بعنوان بازنشسته سایر سطوح تامین اجتماعی وسایر بازنشستگان عزیز این رده(سایر سطوح)۴ماه است چشم انتظار دریافت مابلتفاوت ناشی از بیسواد بودن سیستم ها ویا بهتر بگویم کاربران بیسواد این مورد را در روز روشن باعدم تسلط درمحاسبات همه سایر سطوح را از نظر روحیه بسطوح آورده شده.جناب سالاری همه بازنشستگان شمارا شخصیتی درخصوص اینکه خیر خواه وپیوسته خواهان ایجاد عدالت در تساوی ومتساوی حقوقها بین لشکری وکشوری بازنشستگان بی تکیه گاه تامین اجتماعی که هریک عمری را در بدترین شرایط کاری سپری نموده تا در کهولت تامین اجتماعی دستیار وعصای ما گردد ولی کاملا واقف هستید حرف منطق جواب ندارد بنده ۳۷ سال جون کندم ودرخلال این ۳۷ سال بواسطه اهمیت شغلی ومسئولیتی که داشتم مدام ازابتداء جنگ تحمیلی به کلیه بنادرابتدا ازخرمشهر که فردی مهاجر خرمشهری هستم‌ به بندر امام سپس به بوشهر وپس از آن بندر عباس ومجددابه عسلویه وپس از به بندر امام که بواسطه انتقال بی رویه صرفا جهت پیش برد اهداف کشورم وتحمل دوری ازخانواده که اثبات ایرانی‌ متعهد بودنم را ثابت کنم که در این راستا وبدلیل انتقال ۵ سال ازجمع سوابقم را بیدلیل وبعلت ازبین رفتن سوابق را ازدست داده ام .حال باید برای چندر ریالی که به اصطلاح اضافه شده سیستم اشتباه کند ومارا ۴ ماه منتظر دریافت مابلتفاوت چشم براه گذارند.واقف هستید این نوشته مرقومه دال بر باسواد بودن را ملاحظه خواهید فرمود پس لطفا بیش ازاین بنده و بازنشستگان عزیزرا منتظر نگذارید زیرا همه شخصیت دارهستند .به امید جامه عمل پوشاندن .جناب بیات

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها