|
کدخبر: 183291

ترافیک سنگین در محورهای شرقی تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و در ورودی محور‌های شرقی پایتخت، ترافیک فوق سنگینی را شاهد هستیم.

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران درباره اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها با حضور عوامل پلیس راه در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه روان گزارش شده اما در محدوده شهرستان دماوند ترافیک سنگین و پر حجمی را شاهد هستیم و خودروها با ترافیک سنگین در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: خروج همزمان خودروها از محورهای هراز، فیروزکوه و جاده‌های سد لتیان، مناطق گردشگری شرق استان به سمت تهران باعث ایجاد ترافیک فوق سنگین در آزاد راه تهران پردیس، محور قدیم جاجرود، محدوده شهر دماوند، محدوده شهرهای رودهن، بومهن، پل شلمبه و فیروزکوه شده است.

کهریزی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگ‌ راه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و خوشبختانه به دلیل گنجایش بالای این محورها، عبور و مرور روانی را در این محورها شاهد هستیم.

وی تاکید کرد: پس زدگی بار ترافیکی در محور جاجرود چندین کیلومتر ادامه دارد و ترافیک در محور آزاد راه تهران پردیس در محدوده تونل‌های منتهی به شهر تهران ترافیک سنگینی در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس‌ راه ویژه شرق استان تهران خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رعایت مدیریت زمان سفر و عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنان رقم بزنند.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر