|
کدخبر: 179639

معرفی ۵۳۱ معلم خوش شانس آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال سهمیه جذب ۵۳۱ معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به استان داده شده که از افزایش ۶۴ درصد برخوردار است.

ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: سال گذشته رقم مصوب برای هرمزگان ۳۲۲ معلم بود که امسال آموزش و پرورش استان با رشد ۶۴ درصدی، تحولی کم نظیر در جذب نیروی انسانی داشته است.

وی بیان داشت: جذب معلم در واقع به دنبال پیگیری‌های مستمر و ارائه تحلیلی جامع از وضعیت نیروی انسانی در آموزش وپرروش هرمزگان که با مطالعه دقیق از چالش‌ها و کمبودهای نیرو در سراسر استان صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: این دستاورد پاسخی به مطالبه به حق جوانان و مردم وهمچنین نمایندگان مجلس، شوراها و معتمدین در سراسر استان است که خواهان توجه ویژه به جذب معلم و تامین نیروی انسانی کارآمد برای پرکردن خلاها و چالش‌های ناشی از کمبود نیرو در ساختار نظام تعلیم و تربیت بودند که خوشبختانه محقق گردید.

بیت اللهی یادآورشد: دانشگاه فرهنگیان همواره مورد توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب است و نمایندگان مجلس نیز اهتمام جدی دارند که فرایند جذب نیرو و تامین معلم توسط این دانشگاه صورت پذیرد که خروجی آن نیروی تربیت‌ شده و کارآمدی بوده که در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد.

  وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه  اصلی‌ترین چالش‌ نظام تعلیم و تربیت در کشور موضوع تامین نیروی انسانی کارآمد است، آموزش و پرورش هرمزگان با بهره گیری از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، توجه ویژه به این موضوع را با جدیت در برنامه دارد چرا که بدون رفع این چالش نمیتوان به اهداف سند تحول بنیادین و رشد و پویایی نظام آموزشی دست یافت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها